Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Z okazji Dnia Matki a.d. 2020 postanowiliśmy przyjrzeć się reklamom video oraz akcjom marketingowym, w których występują właśnie one. Prezentujemy Wam więc subiektywną listę najciekawszych reklam, w których pojawia się postać mamy. Sprawdźcie koniecznie!

1.Allegro – To czego szukasz, jest bardzo blisko… Bal

Pierwsza pozycja na liście, to wzruszająca reklama Allegro, której reżyserem jest Rodrigo Garcia Saiz, a nakręcił ją Mateo Londono. Na YouTube ma ona już prawie 3 miliony wyświetleń, artyuły na jej temat napisało chociażby polskie Elle czy Wprost .
Reklama wzbudza wiele emocji, podobnie jak inne z serii “To czego szukasz”.
Zobaczcie sami:


2.Air Canada – A Mother’s Day Journey

Air Canada postanowiła pomóc Tamarze Petrou spełnić marzenie swojej mamy – Mary Petrou, fundując obu kobietom podróż do kraju rodzinnego seniorki – Grecji. W tle narracja prowadzona przez córkę, opowiadająca o tym jak ważna i wspaniała jest historia jej mamy, jak niesamowitym jest człowiekiem i jakie wartości wpoiła swoim dzieciom. Na YouTube film ma prawie 150 000 wyświetleń.

3.Chanel – Mother’s Day

Marka Chanel postanowiła uczcić dzień kobiet zamieniając “zwykłe” fotografie produktów na rysunki. I to nie byle jakie – bo na rysunki stworzone przez dzieci.

strona chanel z rysunkami dzieci
Źródło grafik: https://www.chanel.com/us/makeup/mothers-day-gift-guide/

4.Orange – Bądź w kontakcie z bliskimi dzięki pakietowi Orange Love

Tuż za podium reklama Orange, która zakończona jest sloganem “Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi.”. Przedstawia ona w wyjątkowy sposób jak – dzięki nieprzerwanym kontaktowi matka może odczuwać to samo co syn – mimo że są od siebie bardzo daleko. Za reklamę opowiada agencja agencja Leo Burnett Warszawa.

Nasze zestawienie jest czysto subiektywne. Jakie kampanie związane z Dniem Matki zachwyciły Was?

Bożena Kurzyńska

Bożena Kurzyńska

Stażystka w eCommerce Team. Studentka drugiego roku na kierunku Mediaworking.