Poukładamy Twój marketing

EciPeci

Logo EciPeci
Czas trwania

Od grudnia 2023

Wyzwanie

Przygotowanie nowego key visuala marki i odświeżenie wizerunku marki w social mediach. EciPeci to marka specjalizująca się w produkcji lekkich słuchawek ochronnych, dedykowanych zarówno dla dzieci, niemowląt, jak i dorosłych. W asortymencie znajdziemy także akcesoria czy ubranka dziecięce.

Klient

EciPeci - Lekkie słuchawki dla dzieci i niemowląt (oraz dorosłych)

Rozwiązanie

Opracowanie nowego key visuala:
Postawiliśmy na kolorowy, dziecięcy design, który lepiej komunikuje misję marki - ochronę słuchu najmłodszych w sposób przyjazny i zabawny. Nasz zespół kreatywny stworzył ilustracje pełne pastelowych barw.

Zmiana strategii komunikacji w social mediach:
Zaproponowaliśmy właścicielce marki, aby stała się bardziej widoczna i zaangażowana w komunikację marki. Przygotowaliśmy scenariusze do krótkich filmików (rolek) na Instagramie, w których opowiada o zaletach słuchawek EciPeci oraz pokazuje ich praktyczne zastosowanie w różnych sytuacjach - na koncertach, podczas podróży czy pracy zdalnej. Dzięki temu odbiorcy mogą zobaczyć, że marka nie tylko sprzedaje słuchawki, ale także rozumie potrzeby swoich klientów i oferuje praktyczne rozwiązania.

Komentarz

"Naszym celem w tym projekcie było: Stworzenie nowego key visuala, który lepiej odda esencję marki EciPeci jako przyjaznej, dziecięcej i kolorowej. Odświeżenie wizerunku marki w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć większą uwagę odbiorców i zwiększyć zaangażowanie. Zachęcenie właścicielki marki, będącej jednocześnie jej twarzą, do bardziej aktywnego udziału w kampaniach marketingowych. Wszystkie z nich udało się zrealizować. Teraz kontynuujemy naszą pracę starając się zwiększać zasięg z miesiąca na miesiąc."
Aleksandra Andrzejak
Aleksandra Andrzejak, Social Media Specialist