
Instagram Reels – czym są i jak stworzyć rolki na Instagramie
Instagramowe rolki podbiły serca użytkowników na całym świecie i nikogo to chyba nie dziwi. TikTok pokazał, że internauci uwielbiają oglądać krótkie, dynamiczne i ciekawie przygotowane
Współtwórca eCommerce Team.
Ukończyłem Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na wydziale Ekonomii. Z branżą internetową jestem związany ponad 15 lat. W tym czasie pracowałem m.in w BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska) oraz Credit Agricole. Jestem entuzjastą rozwiązań internetowych oraz e-commerce w każdej postaci.
Przez lata angażowałem się w niezliczoną liczbę projektów internetowych. Duże projekty, w których uczestniczyłem, to serwisy internetowe banków, sklepy internetowe z żywnością czy serwis internetowy prywatnej kliniki. Jednym z największych projektów, była budowa jednej z największych w Polsce platform inwestycyjnych.
Jestem niezależnym konsultantem strategii e-commerce dla dużej liczby podmiotów budujących lub rozwijających swoją obecność w Internecie.
Instagramowe rolki podbiły serca użytkowników na całym świecie i nikogo to chyba nie dziwi. TikTok pokazał, że internauci uwielbiają oglądać krótkie, dynamiczne i ciekawie przygotowane
Czy wiesz, że z Instagrama korzysta w Polsce już ponad dziesięć milionów użytkowników (DataReportal)? To ogromna społeczność, do której najprawdopodobniej należy część Twoich obecnych klientów,
Jakie będą trendy w marketingu w 2023 roku? Trendy konsumenckie? Trendy w tworzeniu treści? Odpowiedzi tutaj! ⬆️