Młodszy Specjalista ds. Contentu

Miejsce: Górna Wilda/Poznań

Kogo szukamy?

Człowieka, który wniesie świeże spojrzenie oraz "świeżą krew" do naszego działu tworzenia contentu.

Czego oczekujemy?
  • Umiejętności opracowania i realizacji strategii komunikacji.
  • Minimum rocznego doświadczenia.
  • Umiejętności planowania działań i współpracy.
  • Otwartości na bezpośredni kontakt z Klientem.

 

Co będziesz robić?
  • Planować i realizować działania organiczne w social mediach dla naszych Klientów.
  • Tworzyć i optymalizować płatne działania na Facebooku, Instagramie i LinkedIN.
  • Korzystać z Google Data Studio, Brand24 i innych narzędzi ułatwiających pracę.
  • Analizować, poznawać i testować usługi Klientów żeby zrozumieć promowane wartości.
  • Uczyć się i rozwijać - podczas szkoleń zewnętrznych, wewnętrznych oraz przy pracy w zespole.
Co otrzymasz?
  • Jesteśmy na rynku 2 lata - rozwijamy się w szybkim tempie i możesz być częścią tego rozwoju niemal od początku.
  • Cenimy swój czas i potrafimy myśleć ponad korporacyjnymi procedurami. Jeżeli coś można załatwić krótkim mailem, to dokładnie tak to załatwimy.
  • Damy Ci realny wpływ na to, w którym kierunku będziemy się rozwijać.
  • Dostaniesz wiele swobody i pola do własnych pomysłów. Pracujemy z Klientami, którzy doceniają kreatywność. Realizujemy też projekty wewnętrzne.
  • Jeśli obawiasz się stagnacji i braku rozwoju - to nie u nas. Uczymy się od siebie nawzajem i na zewnętrznych szkoleniach.
  • Zaletą młodej i (jeszcze!) niewielkiej firmy jest duża samodzielność członków zespołu i bardzo szybki rozwój kompetencji. Nie ma miejsca i czasu na “micromanagement”, chociaż zawsze możemy liczyć na wzajemne wsparcie merytoryczne.
  • Prowadzimy system poleceń - jeśli jakiś Klient trafi do nas z Twojego polecenia, będziesz partycypować w zyskach.
  • Pracujemy w biurze w centrum Poznania. Nie mamy jednak problemu z tym, że ktoś czasami musi popracować z domu.

Nie jesteśmy wielką agencją, ale mamy duży apetyt na ciekawe projekty i świetnych klientów w portfolio. Płacisz za rachunki przez Blue Media, a za przejazdy autostradami przez Autopay? Może słuchasz podcastów Kryminatorium bądź inwestujesz na rynku kapitałowym z Caspar lub F-Trust? Mamy przyjemność robić dla nich internet!


Znamy się i lubimy także prywatnie. Znajdziesz wśród nas koneserów piwa kraftowego, jazdy rowerem oraz sekcję rośliniarzy. Lubimy też poznawać nowe pasje, więc jeśli masz nietypowe hobby – niewykluczone, że wciągniesz w nie pół ekipy.

Mamy zarówno doświadczenie agencyjne, jak i te z pracy w firmowych działach marketingu. Tworząc eCT chcieliśmy wyciągnąć najlepsze elementy z tych modeli współpracy – agencyjne zasoby i zorganizowanie z wewnętrznym zaangażowaniem i bliskim kontaktem.

Owocuje to długotrwałymi i bliskimi relacjami z firmami, które nam zaufały. Każdy z nas ma bezpośredni kontakt z Klientami i nie zatrudniamy accountów. Dlaczego to dobrze? Masz okazję dogłębnie poznać i zrozumieć specyfikę branży, Klienta i jego produktów. Unikamy też “głuchego telefonu” i dowozimy dzięki temu lepsze wyniki.

tomasz-kaczmarek-ecommerce-team-portret
eCommerce Team
Czekamy na Ciebie!

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz kilku rzeczy, którymi chcecie się pochwalić na adres [email protected] lub przez poniższy formularz.