BUDOWA SERWISÓW INTERNETOWYCH

Budowa serwisu internetowego to pierwszy i kluczowy aspekt związany z obecnością Twojej firmy w Internecie. Serwis internetowy buduje się na co najmniej kilka lat, dlatego bardzo ważne jest staranne przemyślenie celów jakim powinna służyć Twoja strona www. Dobrze zaprojektowany serwis będzie w lepszy sposób realizował założone cele biznesowe (np. sprzedaż produktów).

Budowa serwisów internetowych - co otrzymasz od eCommerce Team przed rozpoczęciem współpracy?

01.

Rozpoznanie potrzeb serwisu

Przeprowadzimy analizę potencjału branży, w której działasz oraz analiza potencjału Twojego serwisu internetowego – wskazane zostaną najbardziej wartościowe, z punktu widzenia użytkowników serwisu, miejsca do pozostawienia swojego adresu email wraz ze zgodą na otrzymywanie wiadomości o charakterze informacyjno-reklamowym.

... i w trakcie trwania?

01.

Budowa architektury informacji serwisu

W oparciu o określone cele jakim służy serwis zbudujemy architekturę informacji serwisu, strukturę prezentacji treści podstron serwisu oraz stworzymy opisy produktów/usług, którymi dysponujesz w oparciu o najlepsze praktyki związane z efektywnością sprzedaży online, SEO (organiczne wyniki wyszukiwania Google) oraz maksymalizację odpowiedniego UX (User Experience) strony.

02.

Budowa bazy kontaktów

W ramach współpracy będziemy prowadzić działania mające na celu rozbudowę bazy adresów email. Pamiętaj, że im Twoja baza będzie większa tym więcej osób, z którymi Twoja firma będzie miała stały kontakt.

03.

Projekt graficzny strony

W ramach kolejnego etapu współpracy wykonamy projekt graficzny strony ze szczególnym naciskiem na jej elementy CTA (call to action – nawołujące do wykonania akcji o charakterze sprzedażowym).

04.

Wybór narzędzi internetowych dla serwisu

W ramach określonych celów, przygotowanej architektury informacji oraz treści serwisu określimy oraz zaimplementujemy narzędzia do jego obsługi (platforma CMS – content management system), monitoringu ruchu, optymalizacji działań SEO oraz wszelakie aplikacje, które będą potrzebne do prawidłowego realizowania zadań.

05.

Wdrożenie serwisu

Ostatnim etapem prowadzonych działań będzie wdrożenie serwisu, wypełnienie go treściami oraz jeszcze przed upublicznieniem strony kompleksowe testy funkcjonalności.

06.

Optymalizacja oraz rozwój serwisu

Serwis internetowy, który pełni funkcję realnego wsparcia biznesu musi być cały czas rozwijany oraz optymalizowany (w oparciu o wskaźniki konwersji, pozycjonowania strony czy badań UX prowadzonych na stronie).

tomasz-kaczmarek-ecommerce-team-portret

Tomek Kaczmarek
eCommerce Team 

Masz pytania o budowę serwisu www? Odpowiemy błyskawicznie!