Strona główna / Oferta eCommerce Team / Digital PR
digital pr
Obecność marki w Internecie wymaga umiejętnego kształtowania relacji z otoczeniem. “Sieć” znacznie skraca czas komunikacji, czyni ją bardziej bezpośrednią i rozproszoną. Naszym zadaniem będzie bieżący monitoring tego co się mówi o Twojej marce i dbanie, aby negatywne opinie nie zmieniały się w kryzysy wizerunkowe, a internauci pamiętali tylko o pozytywnych zdarzeniach.
Co otrzymasz od eCommerce Team przed rozpoczęciem współpracy?
01.
Audyt opinii na temat marki
Korzystając z różnych narzędzi, przeprowadzimy audyt opinii na temat Twojej marki, pojawiających się w internecie. Wnioski, na życzenie klienta, przedstawimy w postaci raportu.
Dowiemy się co i jak się mówi na temat Twojej marki.
02.
Analiza sytuacji
Opierając się na audycie opinii, dokonamy analizy sytuacji. Wskażemy problematyczne obszary oraz określimy metody i narzędzia, które przyczynią się do polepszenia wizerunku Twojej marki. Poszukamy mocnych stron i zaproponujemy metody wzmocnienia komunikacji na ten temat.
03.
Określenie strategii digital PR
Kolejnym etapem naszej pracy będzie przygotowanie strategii digital PR dla Twojej marki. Zaproponujemy konkretne działania, zaplanujemy je w czasie oraz określimy budżet.
…i w trakcie trwania współpracy?
01.
Konfiguracja i moderowanie narzędzi
Skonfigurujemy potrzebne narzędzia (np. Google Moja Firma, Brand24, profile w social media), oraz będziemy nimi aktywnie zarządzać i moderować zgodnie z przyjętą strategią.
02.
Monitoring internetu
Będziemy na bieżąco monitorować wzmianki dotyczące Twojej marki. Umożliwi to szybką reakcję w przypadku sytuacji kryzysowych, pozwoli poznać opinie internautów na temat produktu/usługi oraz wejść z nimi w dialog.
03.
Kreowanie pozytywnego wizerunku
W trakcie trwania współpracy zadbamy o kreowanie pozytywnego wizerunku marki zarówno przez reagowanie na opinie internautów jak i kreowanie wizerunku za pomocą na przykład artykułów eksperckich.

Tomek Kaczmarek
eCommerce Team