Strona główna / Oferta eCommerce Team / Zarządzanie reputacją w Internecie
Zarządzanie reputacją marki w Internecie
Czy wiesz, że potencjalni klienci, przed skorzystaniem z Twoich usług / zakupem Twojego produktu, najpierw poszukają informacji o Tobie? Pierwszym miejscem, które odwiedzą będzie Internet (kanały social media, wyszukiwarka Google).
W eCommerce Team pomożemy Ci zarządzać tą bardzo wrażliwą i skomplikowaną formą marketingu internetowego.
Zarządzanie reputacją marki - co otrzymasz od eCommerce Team przed rozpoczęciem współpracy?
01.
Audyt opinii na temat Twojej firmy w Internecie
Przeprowadzimy szczegółowy audyt – zarówno za pośrednictwem dostępnych narzędzi służących do monitoringu opinii na temat firmy/usługi w Internecie jak i w sposób ekspercki – poprzez „analizę dostępnych danych”. Na tej podstawie przygotujemy raport obrazu reputacji Twojej firmy w Internecie.
02.
Konfiguracja narzędzi do prowadzenia analizy.
03.
Określenie strategii zarządzania reputacją w social media
Kolejnym etapem naszej pracy będzie przygotowanie strategii Twojej obecności w Internecie oraz wspólne zaplanowanie działań mających na celu optymalnie zarządzać reputacją na temat Twojej firmy w Internecie.
…i w trakcie trwania współpracy?
01.
Zarządzanie reputacją w Internecie
W ramach współpracy będziemy prowadzić monitoring forów, blogów internetowych a także portali Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Yotube, Google Moja Firma, sklepów Google Play, App Store i innych. W przypadku pojawienia się komentarzy na temat Twojej firmy będziemy reagować w sposób natychmiastowy. Będziemy zarządzać zarówno pozytywnymi opiniami na temat Twojej firmy – w celu zwiększenia ich zasięgu wśród potencjalnych klientów oraz negatywnych opinii – w celu wyjaśnienia sprawy oraz niedopuszczenia do eskalacji problemu.
02.
Raportowanie przeprowadzonych działań
Na koniec każdego miesiąca będziemy tworzyć raport z podsumowaniem działań przeprowadzonych w ramach zaplanowanej strategii budowy i zarządzania reputacją na temat Twojej firmy w Internecie.

Tomek Kaczmarek
eCommerce Team