ZARZĄDZANIE SERWISAMI INTERNETOWYMI

Właściwe zarządzanie serwisami internetowymi, poza tworzeniem treści, wymaga ciągłej optymalizacji stron oraz poszukiwania nowych rozwiązań. Dobrze prowadzone działania przekładają się na wyższe pozycje strony w wyszukiwarkach internetowych oraz wzrastające współczynniki konwersji (wypełnione formularze kontaktowe/sprzedaż produktów w serwisie). Zanim jednak Twój biznes zacznie sprzedawać online, konieczne jest zaplanowanie odpowiedniej strategii obecności w Internecie oraz późniejsze jej staranne realizowanie.

Zarządzanie serwisami internetowymi - co otrzymasz od eCommerce Team przed rozpoczęciem współpracy?

01.

Budowa strategii obecności w Internecie

Przed rozpoczęciem współpracy eCommerce Team przeprowadzi warsztaty w trakcie których określony zostanie zakres prac związanych z prowadzeniem serwisu internetowego. Co bardzo ważne podczas warsztatów poza samym omówieniem operacyjnych aspektów działania serwisu zostanie przeprowadzona dyskusja na temat szerokiej strategii obecności firmy w Internecie. Szczególnie ważne aspekty, które zostaną uwzględnione to aspekty: SEO, płatne kampanie reklamowe, social media, digital PR, email marketing, retencja.

02.

Konfiguracja narzędzi analitycznych

Dokonamy konfiguracji narzędzi analitycznych:

/ Google Analytics
/ Google Tag Manager
/ Google Search Console.

…i w trakcie trwania współpracy?

01.

Działania związane bezpośrednio z serwisem internetowym

  • Operacyjne zarządzanie serwisem (zawsze z uwzględnieniem aspektów SEO oraz czytelności prezentowanych treści dla użytkowników).
  • Usługi copywriterskie – tworzenie treści.
  • Wsparcie webdeveloperów, ux-owców, grafików.
  • Optymalizacja strony internetowej pod SEO oraz budowa zaplecza linków prowadzących do serwisu.
  • Kompleksowy monitoring oraz analiza prowadzonych działań w oparciu o Google Analytics oraz Google Search Console.
  • Zapewnienie hostingu dla serwisu internetowego klienta.

02.

Działania mające wpływ na zwiększenie ruchu w serwisie internetowym

  • Zarządzanie obecnością w social media (Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter) – wraz z prowadzeniem kampanii reklamowych.
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.
  • Obsługa email marketingowa (zarządzenie bazą adresów – segmentacja, tworzenie mailingów, wysyłka mailingów).
  • Content marketing mający wpływ na SEO.
Tomasz Kaczmarek eCommerce Team

Tomek Kaczmarek
eCommerce Team 

Masz pytania związane z zarządzaniem serwisami www? Napisz do nas. Pomożemy!