Marcinowi, twórcy Kryminatorium, zależało, aby wszystkie jego materiały były w jednym miejscu – początkowo tworzył filmy na platformę YouTube, później podcast uczynił swoim głównym punktem działalności. To wszystko musiało znaleźć odzwierciedlenie na stronie internetowej.
Co zrobiliśmy?
1. Stworzyliśmy szablon strony.
2. Wdrożyliśmy szablon w oparciu o CMS WordPress.
3. Stworzyliśmy szablon wpisu, który umożliwia wygodne osadzenie widgetu Spotify – wystarczy link do odcinka podcastu.
4. Przeprowadziliśmy optymalizację SEO.
Jak wyglądała nasza wspólpraca?
Od początku wiedzieliśmy, że czymś co ładnie rozpędzi stronę Marcina będzie SEO. Zadbaliśmy, aby Kryminatorium było poprawnie skonfigurowane i “zaprzyjaźnione z wyszukiwarką”, co dało efekt w postaci wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Od początku istnienia strona zanotowała już ponad milion odsłon i prawie czterysta tysięcy sesji (stan na 21.07.2020r), a 72,8% ruchu pochodzi z organicznych wyników wyszukiwania w Google! (stan na 21.07.2020 r.).




Tomek Kaczmarek
eCommerce Team
