Właścicielka SAVVY chciała odświeżyć swoją stronę internetową. Zdecydowaliśmy się na przeniesienie historii zakupów do nowego serwisu i budowanie strony od nowa. Stworzyliśmy wspólnie layout pasujący do wizerunku marki oraz zajęliśmy się konfiguracją narzędzi.
Co zrobiliśmy?
1. Przenieśliśmy serwis na nowy, bardziej wydajny i tańszy hosting.
2. Stworzyliśmy szablon sklepu z biżuterią online.
3. Zbudowaliśmy sklep, oparty o WooCommerce.
4. Stworzyliśmy moduł do rezerwacji odwiedzin w pracowni Oli.
5. Przeprowadziliśmy podstawową optymalizację SEO.
6. Stworzyliśmy rozwiązania do składania zamówień biżuterii na życzenie.
Jak wyglądała nasza wspólpraca?
Nietypowe rozwiązania w tym projekcie to zdecydowanie moduł rezerwacji wizyt w pracowni Oli na poznańskiej Wildzie. To automatyzacja kolejnego problemu, związanego z układaniem grafiku i planów wizyt klientów. W tym momencie Ola określa w które dni jest w pracowni, a klienci mogą zarezerwować jej czas – od razu otrzymują informację o wolnych terminach i nie muszą dzwonić, aby “zapisać się na wizytę”.
Lepiej poznaliśmy również profil działalności Oli – szybko okazało się, że nie można mieć wszystkich produktów na półce, a większość z nich robi się na zamówienie. Z jednej strony koszty produkcji nie pozwalają na robienie zapasu, a z drugiej strony klienci SAVVY mają możliwość ogromnych personalizacji wyrobów: wybrać kamień czy metal a nawet wysłać własny projekt!
Bardzo spodobało nam się to podejście do klienta i my również skroiliśmy rozwiązanie na miarę potrzeb Oli – w przypadku niektórych produktów nie ma możliwości zakupu od ręki, a jedynie wysłania swojego projektu do specjalizacji biżuterii. To kolejna automatyzacja pozwalające SAVVY skupić się na tym, co lubi najbardziej.




Tomek Kaczmarek
eCommerce Team
