Poukładamy Twój marketing

/
Zamów spersonalizowany audyt Social Media

Interesuje Cię spersonalizowany audyt?

Zastanawiasz się, czy kanały social media Twojej firmy są dobrze prowadzone? Chciałbyś poznać ich słabe i mocne obszary? Potrzebujesz oceny potencjału w przypadku zwiększenia efektywności działań? Nie masz pewności, czy Twoje konta reklamowe i kody śledzące działają? Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu analityki lub uporządkowaniu komunikacji wewnętrznej w Twojej firmie?

To wszystko otrzymasz w ramach naszego spersonalizowanego audytu!

Zamów spersonalizowany audyt Social Media

Odpowiemy w maksymalnie 5 dni roboczych!

[contact-form-7 id="12510" title="Audyt Social Media - formularz zgłoszeniowy"]
social media ikona

Co otrzymasz w ramach spersonalizowanego audytu?

Sprawdzimy wybrane przez Ciebie kanały social media

Dzięki analizie profilu dowiesz się, czy ten został uzupełniony we wszystkie niezbędne informacje i jest prowadzony jest optymalnie. Sprawdzimy, jak Twoje działania wypadają na tle konkurencji oraz przedstawimy rekomendacje tematów i formatów, które możesz wykorzystać w komunikacji.

Wykonamy pogłębioną analizę komunikacji i publikowanych treści

Krytycznym okiem spojrzymy na bieżącą komunikację, odniesiemy ją do najlepszych praktyk rynku oraz konkurencji i przygotujemy propozycje, jak można ją zmienić bądź urozmaicić. Sporządzimy też wykaz ewentualnych błędów lub braków w analizowanym kanale.

Przyjrzymy się profilom reklamowym oraz analityce

Mierzenie efektywności prowadzonych działań jest kluczem do biznesowego sukcesu. Nasz audyt pozwoli zweryfikować Twoje konta reklamowe: strukturę kampanii reklamowych, grupy docelowe, a nawet treści samych komunikatów i kreacje reklamowe. Zweryfikujemy konfigurację kodów śledzących oraz krytycznie spojrzymy na wskazane przez Ciebie KPI.

Wykonany szczegółowy audyt Twojej lokalnej i zagranicznej konkurencji

Korzystając z naszych narzędzi do analizy treści publikowanych w internecie oraz informacji o Twojej działalności, stworzymy listę najbliższej konkurencji, którą dokładnie zbadamy. Pomoże to ustalić najlepsze rynkowe praktyki, jakie warto rozważyć w kontekście własnych kanałów i komunikacji.

Otrzymasz profesjonalny raport z audytu wybranego kanału

Proces analizy kończy się przygotowaniem raportu z audytu. Taki dokument zawiera wszystkie najważniejsze wnioski i problemy, które wykryliśmy podczas badań.

Damy Ci możliwość uzyskania darmowej konsultacji

Żaden raport nie jest wyczerpujący, jeżeli nie można go odpowiednio skonsultować. W ramach audytu oferujemy Ci również przynajmniej godzinne spotkanie z naszym ekspertem i dokładne omówienie wyników samego audytu jak też naszych sugestii.

Podczas konsultacji możesz spodziewać się:

Rekomendacji w odniesieniu do najnowszych trendów i rozwiązań w obszarze social media
Wskazówek oraz informacji o dobrych praktykach, które pozwolą na maksymalizację efektywności prowadzonych kanałów.
Analizy kampanii Facebook Ads oraz możliwości odbycia konsultacji ze Specjalistą Social Media i Facebook Ads”

Pamiętaj, oferta może zostać dostosowana całkowicie do Twoich potrzeb. Nieistotne czy potrzebujesz audytu wszystkich swoich profili w mediach społecznościowych, czy tylko wsparcia we wdrożeniu Pixela oraz działających konwersji.

Czego będziemy potrzebować od Ciebie?

Przede wszystkim informacji dotyczących tego, co mamy audytować oraz odpowiedzi na pytania:

W jakim celu prowadzisz social media i do czego dążysz?

Kim są Twoi klienci?

Kim jest Twoja konkurencja?

Dostępu do konta reklamowego w celu sprawdzenia kodów śledzących