Zwiększ sprzedaż i pozyskaj nowych klientów dzięki Google Ads!
.Zapytaj nas

Dzięki temu możesz liczyć na doświadczony zespół, który wie, jak skutecznie promować Twoją firmę w internecie.
Jak to działa?
Bez względu na to, jaki prowadzisz biznes, opracujemy dla Ciebie skuteczną strategię i przeprowadzimy kompleksowe kampanie reklamowe. Dzięki dużej elastyczności formatów reklamowych oferowanych przez Google Ads, wybierzemy te najlepiej dopasowane do potrzeb marki oraz grupy docelowej. A Ty zapłacisz tylko za kliknięcie użytkownika w Twoją reklamę!
Zobacz, jak wygląda kampania Google Ads w naszym wykonaniu:

Działania jednorazowe |
---|
Audyt tzw. landing pages i wcześniejszych działań reklamowych |
Określenie budżetu |
Zaplanowanie struktury kampanii |
Działania powtarzalne co miesiąc |
---|
Przygotowanie reklam |
Monitoring i optymalizacja kampanii |
Poszukiwanie nowych rozwiązań |
Raportowanie |
Modyfikacja działań |
Zobacz, co będziemy dla Ciebie robić
Audyt strony internetowej i wcześniejszych działań reklamowych
Zaplanowanie struktury kampanii
Określenie budżetu
Konfiguracja narzędzi analitycznych
Przygotowywanie reklam
Monitoring i optymalizacja kampanii
Poszukiwanie nowych rozwiązań
Raportowanie
Modyfikacja działań
Nasi klienci

Rekomendacje

Początek współpracy z eCommerce Team związany był jedynie z zarządzaniem naszymi kanałami na Facebook oraz LinkedIn.
Jednak dzięki ogromnemu zaangażowaniu, kreatywnemu podejściu, dużej dawce wiedzy na temat social media oraz co najważniejsze – dobrym efektom prowadzonych działań zdecydowaliśmy się na rozszerzenie współpracy z eCommerce Team o kolejne aspekty obecności firmy Blue Media (a także naszej spółki córki Autopay) w social media.
Obecnie eCommerce Team odpowiada za współtworzenie strategii obecności naszej firmy w social media, rozwój działań content marketingowych (w tym szczególnie materiałów video) oraz monitoring postrzegania marki w internecie.

Serdecznie polecam! Profesjonalizm 100%. Kontakt, terminowość, działanie według ustaleń – jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy!

Stała współpraca związana z tworzeniem contentu wideo buduje wizerunek firmy dostępnej, przyjaznej klientowi. Buduje zaufanie.
W tak skomplikowanej i niszowej usłudze/branży jak nasza (produktu inwestycyjne dla zamożnych), materiały wideo okazały się kluczowym aspektem dotarcia do nowych klientów. Z jednej strony pozwalają budować zaufanie do osób zarządzających środkami klientów w Caspar Asset Management (pokazują ich „ludzką twarz”), z drugiej natomiast tłumaczyć trudne zagadnienia dotyczące inwestowania w przystępny sposób.
Z materiałów wideo korzystają zarówno użytkownicy internetowi jak i nasz dział sprzedaży podczas spotkań z klientami lub po ich zakończeniu – wykorzystują materiały wideo o charakterze edukacyjnym tak aby rozjaśnić zagadnienia związane z inwestowaniem.

Szybka i profesjonalna robota. Nowa strona internetowa podcastu prezentuje się świetnie i działa bez zastrzeżeń. Polecam!

Zespół eCommerce Team pomógł nam zoptymalizować serwis pod kątem wyszukiwarek oraz szaty graficznej i doświadczeń użytkownika. W trakcie współpracy mogliśmy liczyć na bieżącą informację zwrotną nt. postępu prac i statusu wykonywanych zadań. Uzyskane efekty optymalizacji poparte zostały mierzalnymi wskaźnikami. Pełen profesjonalizm i partnerskie podejście do współpracy.

Wspólnie stawiamy ambitne, acz realne, cele z jednoczesną optymalizacją kosztów. Kampanie w wyszukiwarce Google zostały poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb, zastałej infrastruktury sklepu, samego produktu i otoczenia konkurencyjnego.
Aktywowane działania obsługiwane są starannie, a ich wyniki każdorazowo udokumentowane czytelnym raportem danych wraz merytorycznym podsumowaniem. Od momentu podjęcia współpracy zainteresowanie naszym sklepem wzrosło znacząco ale przede wszystkim – ruch w sklepie jest znacznie lepiej monetyzowany.
Pragniemy polecić tę firmę, jako kompetentną, sumienną i skuteczną w świadczonych nam usługach.

Chciałby podziękować całemu zespołowi eCommerce Team za zaangażowanie i profesjonalne podejście do tematu. Nasz nowy serwis internetowy spełnia nasze oczekiwania a zgłoszone pomysły dostosowania zostały zrealizowane profesjonalnie i szybko.

Zdjęli z moich barków 100% ciężaru związanego z prowadzeniem marketingu w internecie. Współpracujemy z osobami tworzącymi eCommerce Team od ponad 7 lat, początkowo jako z pracownikami F-Trust, obecnie jako niezależnym podmiotem, który prowadzi kompleksowe wsparcie komunikacji związanej z obecnością firmy w Internecie. Uważamy, że strategia obecności online stworzona przez eCommerce Team i późniejsza jej egzekucja przyczyniły się do zbudowania bardzo silnej pozycji F-Trust w internecie – to z kolei przełożyło się na biznesowy sukces firmy.
Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads?
Ceny za prowadzenie kampanii Google Ads zaczynają się od 700 zł netto. Jest to koszt obsługi przez specjalistów, do którego trzeba doliczyć koszty mediów. W przypadku dużych kampanii koszt ten jest wyższy. Zależy to oczywiście od stopnia skomplikowania kampanii – czyli od liczby promowanych podstron, szacowanego czasu optymalizacji i kontroli reklam itd.
Rodzaje kampanii Google Ads
Kampania typu Search
Polega na wyświetlaniu reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania Google, kiedy użytkownicy wpisują określone słowa kluczowe. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych formatów reklamowych Googla, który pojawia się w wynikach wyszukiwania Google (u góry i dołu strony). Jego największą zaletą jest to, że wyświetla się osobom już wstępnie zainteresowanym Twoim produktem.
Kampania typu Shopping
Daje możliwość reklamowania produktów w Google Shopping, wyszukiwarce, Grafice Google i na stronach partnerów w sieci wyszukiwania Google. Wykorzystuje do tego zdjęcia, ceny oraz tytuły produktów. W przeciwieństwie do tradycyjnych kampanii reklamowych, korzysta on z feedu produktowego, który pobiera informacje o produktach z Twojej strony. Nie wymaga więc tworzenia osobnych reklam.
Kampania typu Display
Zapewnia wyświetlanie reklam graficznych na stronach internetowych. Do ich stworzenia można przesłać gotowe grafiki reklamowe o odpowiednich wymiarach lub skorzystać z opcji elastycznej kreacji, gdzie dodajesz tekst oraz grafiki, a system automatycznie tworzy reklamy dopasowane do miejsca wyświetlania. Najlepiej sprawdzają się w remarketingu i pozwalają odzyskać porzucone koszyki.
Kampania typu Video
Umożliwia reklamowanie wideo na YouTube oraz innych serwisach wideo w internecie. Posiada wiele formatów reklamowych jak In-Stream możliwe lub niemożliwe do pominięcia, reklamy video Discovery, reklamy Out-Stream i inne. Ich zaletą jest możliwość precyzyjnego targetowania. To dobry wybór, jeśli chcemy przekazać odbiorcom więcej treści, objaśnić nasz produkt czy pokazać efekt "before" i "after".
Kampania typu App
Pozwala na promowanie aplikacji mobilnych na urządzeniach z systemem Android lub iOS. Reklamy są zautomatyzowane i oparte na zasobach reklamowych w postaci tekstów, grafik, video oraz treści html5. System dobiera reklamy na podstawie informacji umieszczonych w Google Play i wyświetla je w różnych miejscach, takich jak Google Play, wyszukiwarce, YouTube, a także sieci reklamowej Google.
Kampanie typu Performance Max
To nowy rodzaj kampanii służący do realizacji określonych celów, który umożliwia dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Opiera się na maszynowym uczeniu i dostosowywaniu treści reklam do potrzeb oraz preferencji użytkowników, co wpływa na ich zwiększoną skuteczność. System wymaga od użytkowników jedynie podania celów reklamowych i budżetu, a reszta procesu reklamowego jest automatycznie dostosowana do potrzeb kampanii.