
Jak skonfigurować Google Tag Manager?
Do konfigurowania analityki stron internetowych wykorzystujemy zazwyczaj Tag Managera. O tym, jak ważna jest analityka danych pisałem już w artykułach o budowaniu strategii treści oraz
Strona główna / Oferta eCommerce Team / SEO
SEO (Search Engine Optimization) – to wszystkie działania, które prowadzą do polepszenia pozycji stron internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania Google. SEO skupia się na optymalizacji serwisu www oraz na działaniach związanych ze zdobywaniem linków z zewnętrznych serwisów prowadzących do Twojej strony internetowej. Dodatkowo w trakcie prowadzenia działań SEO konieczna jest stała analiza wyników prowadzonych działań (analityka internetowa). Dzięki dobrze prowadzonym działaniom SEO będziesz lepiej widoczny w Internecie. To z kolei przełoży się na wzrost liczby użytkowników (potencjalnych klientów), którzy odwiedzą Twój serwis internetowy.
Sprawdzimy strukturę serwisu oraz jego parametry techniczne, takie jak szybkość wczytywania, linkowania wewnętrzne czy sposób optymalizacji grafik. Przeanalizujemy linki, nagłówki oraz oczywiście treść strony. Audyt zakończy się przygotowaniem
i przedstawieniem listy rekomendacji do wdrożenia na stronie.
Dokonamy konfiguracji narzędzi analitycznych:
Przeprowadzimy audyt słów kluczowych, wartościowych z punktu widzenia Twojego serwisu internetowego. Zostanie przedstawiona lista fraz, dla których będziemy prowadzić działania pozycjonowania.
W ramach współpracy prowadzimy działania mające na celu optymalizację strony pod kątem technicznym oraz contentowym (rekomendacje dotyczące tworzonych treści, budowanie linkowania wewnątrz serwisu internetowego).
W ramach współpracy z eCommerce Team otrzymasz także stałą analizę i monitoring reputacji Twojej firmy w social media (Facebook, LinkedIn, Google Maps i wiele innych).
Do konfigurowania analityki stron internetowych wykorzystujemy zazwyczaj Tag Managera. O tym, jak ważna jest analityka danych pisałem już w artykułach o budowaniu strategii treści oraz
Dziś nie da się prowadzić biznesu, nie będąc obecnym w internecie. Budowanie wizerunku w internecie to długotrwały proces i składa się na niego wiele czynności.
Jedną z pierwszych decyzji gdy zaczynasz tworzyć stronę, będzie wybranie jej adresu internetowego. Stron internetowych jest mnóstwo, a wolnych adresów z każdym dniem coraz mniej.
Myślisz o założeniu sklepu internetowego, ale nie jesteś pewien, jak się za to zabrać? WordPress to platforma, która pozwala na szybkie i łatwe stworzenie sklepu
Responsywność strony internetowej polega na płynnym dostosowaniu się jej układu oraz wyglądu do szerokości ekranu, na którym jest wyświetlana. Nieważne czy użytkownik otworzy stronę przy
Oto osiem wtyczek (pluginów) do WordPressa, które warto dodać do swojego CMS! Spis jest czysto subiektywny, zbudowany na podstawie własnego doświadczenia i potrzeb. Jedną z
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team