SEO I POZYCJONOWANIE

SEO (Search Engine Optimization) – to wszystkie działania, które prowadzą do polepszenia pozycji stron internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania Google. SEO skupia się na optymalizacji serwisu www oraz na działaniach związanych ze zdobywaniem linków z zewnętrznych serwisów prowadzących do Twojego strony internetowej. Dodatkowo w trakcie prowadzenia działań SEO konieczna jest stała analiza wyników prowadzonych działań (analityka internetowa). Dzięki dobrze prowadzonym działaniom SEO będziesz lepiej widoczny w Internecie. To z kolei przełoży się na wzrost liczby użytkowników (potencjalnych klientów), którzy odwiedzą Twój serwis internetowy.

 

Co otrzymasz od eCommerce Team przed rozpoczęciem współpracy związanej z SEO?

01.

Audyt SEO serwisu

Sprawdzimy strukturę serwisu oraz jego parametry techniczne, takie jak szybkość wczytywania, linkowania wewnętrzne czy sposób optymalizacji grafik. Przeanalizujemy linki, nagłówki oraz oczywiście treść strony. Audyt zakończy się przygotowaniem i przedstawieniem listy rekomendacji do wdrożenia na stronie.

02.

Konfiguracja narzędzi analitycznych

Dokonamy konfiguracji narzędzi analitycznych:

/ Google Analytics
/ Google Tag Manager
/ Google Search Console.

03.

Analiza słów kluczowych pod SEO

Przeprowadzimy audyt słów kluczowych, wartościowych z punktu widzenia Twojego serwisu internetowego. Zostanie przedstawiona lista fraz, dla których będziemy prowadzić działania pozycjonowania.

…i w trakcie trwania współpracy?

01.

Optymalizacja strony internetowej pod SEO

W ramach współpracy prowadzimy działania mające na celu optymalizację strony pod kątem technicznym oraz contentowym (rekomendacje dotyczące tworzonych treści, budowanie linkowania wewnątrz serwisu internetowego).

02.

Budowa zaplecza linków

W ramach prowadzonych działań tworzymy bazę linków zewnętrznych – digital PR, działania na forach internetowych (jedynie jawne), działania content marketingowe.

03.

Monitoring oraz analiza

Stały monitoring oraz analiza ruchu w serwisie wraz z raportowaniem m.in. Google Analytics oraz pozycji Google Search Console.

04.

Analiza trendów wyszukiwań

W eCommerce Team prowadzimy stały monitoring działań konkurencji a także analizę trendów związanych z wyszukiwaniami.

05.

Dodatkowe aspekty związane z SEO

W ramach współpracy z eCommerce Team otrzymasz także stałą analizę i monitoring reputacji Twojej firmy w social media (Facebook, LinkedIn, Google Maps i wiele innych).

Ta wiedza o SEO może Ci się przydać:

Tomasz Kaczmarek eCommerce Team

Tomek Kaczmarek
eCommerce Team 

Masz pytania o SEO? Napisz do nas. Odpowiemy błyskawicznie.