Poukładamy Twój marketing

/
Blog o marketingu

Blog o marketingu

[eCT] Blog – Kategorie
Bożena Kurzyńska
Instagramowe rolki podbiły serca użytkowników na całym świecie i nikogo to chyba nie dziwi. TikTok pokazał, że internauci uwielbiają oglądać krótkie, dynamiczne i ciekawie przygotowane filmiki. Wystarczyło chwilę poczekać, by taka opcja pojawiła się także na Instagramie. Razem z nią pojawiło się wiele możliwości.
Kinga Arend
Jeśli prowadzicie stronę internetową, na pewno zależy wam na tym, by jak najwięcej osób wykonywało pożądane akcje – dokonywało zakupów, zapisywało się do newslettera czy wypełniało formularze. W tym celu przychodzi z pomocą optymalizacja konwersji.  CRO to proces, który pomaga zwiększyć skuteczność waszej witryny, tak aby użytkownicy chętniej podejmowali działania,
Tytus Pobłocki
W kategorii CMS jest tylko jeden niekwestionowany lider. Oczywiście pierwsze miejsce na podium zajmuje WordPress, który w tej chwili napędza ponad 43% stron internetowych w internecie. Nie powinno to być dla Ciebie żadne zaskoczenie, ponieważ korzystając z WP zyskujemy dostęp do ogromnej liczby wtyczek i wsparcie wielu deweloperów. W tym
Karolina Hałabiś
Płatne kampanie reklamowe w systemie Meta to skuteczny sposób na zwiększenie grona odbiorców, zwiększenie świadomości marki i przyciągnięcie nowych klientów. Jednak zanim zdecydujecie się na rozpoczęcie reklamowania, warto sprawdzić, jakie elementy mają wpływ na skuteczność kampanii. W tym artykule przedstawimy, na co powinniście zwrócić szczególną uwagę, aby Wasze działania reklamowe
Link building
Agata Klimek
Jeśli chcecie zadbać o pozycję swojej strony w Google, nie możecie pominąć link buildingu. To nic innego jak pozyskiwanie linków z innych serwisów, które kierują użytkowników do Waszej witryny. Linki budują zaufanie w oczach wyszukiwarki i realnie wpływają na Waszą widoczność w sieci. To proces, który pomaga także w budowaniu
Maciej Świstoń
Zdarzyło Ci się, że Twoje posty na Instagramie i Facebooku nie wyglądały tak, jak je zaplanowałeś? Ucięte grafiki, utracona jakość i niepełny efekt? Przeczytaj nasz poradnik, który pomoże Ci uniknąć tych problemów i przygotować content, który zrobi wrażenie!
Małgorzata Marcinkowska
Współpraca z agencją marketingową często wymaga przekazania dostępów do konta na Facebooku. Jest to konieczne, aby specjaliści mogli zarządzać kampaniami reklamowymi, publikacjami czy analizą danych. W tym poradniku pokażemy krok po kroku, jak dać dostęp do Facebooka dla agencji marketingowej w sposób szybki i bezpieczny.
Maciej Świstoń
Profile prywatne generują bardzo dobre wyniki jeżeli chodzi o zasięg w serwisie LinkedIn, jeśli porównać je do profili firmowych. Warto o tym pamiętać i zadbać o spójność marki, też poprzez uwzględnienie jej na profilach osób zatrudnionych w firmie. Każdy odpowiednio połączony profil firmowy z logo, kierujący do strony firmowej przycisk