Social media

Tworzenie treści o charakterze naukowym, publicystycznym i biznesowym to nasza pasja i praca. Zwracamy uwagę na drobnostki, robimy szczegółowe analizy i audyty oraz jesteśmy nieustannie na bieżąco by odpowiadać na zmieniający się rynek.

Jako zespół jesteśmy mocno związani z prowadzeniem tradycyjnych mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIN, Twitter), jednak budujemy też doświadczenie w mediach odchodzących od tekstu pisanego (Instagram, TikTok). Badamy również media – w tym społecznościowe – i rozumiemy postępujące zmiany, potrafiąc przewidzieć tworzące się trendy.

 

Social media - co otrzymasz od eCommerce Team w ramach współpracy?

Posiadamy kompetencje i zasoby, by wesprzeć różne działania contentowe. Wspieramy też szkoleniowo i doradzamy, jak dbać o obecność i bezpieczeństwo w internecie. 

Content

  • planowanie, tworzenie, publikowanie i udostępnianie nowych treści
  • harmonogramy, analizy i raporty dopasowane do potrzeb klienta;
  • moderację i monitorowanie wzmianek;
  • wsparcie w tworzeniu, analizie i egzekucji polityki obecności pracowników w internecie (na przykład na LinkedIN);
  • szkolenia z tworzenia treści, prowadzenia mediów społecznościowych, interpretacji wyników analiz jakościowych i ilościowych;
  • wsparcie prowadzenia prywatnych profili w mediach społecznościowych;

Treści audiowizualne

  • przygotowanie spójnej komunikacji wizualnej i audiowizualnej;
  • różne formy wideo: filmy promocyjne, wywiady, animacje, reklamy czy złożone produkcje reportażowe (wraz ze szkoleniem obycia z kamerą i przygotowania do występu);
  • podcasty oraz inne formy oparte wyłącznie o dźwięk (wraz z postprodukcją);
  • biznesowe, produktowe i nieformalne sesje zdjęciowe oraz ich postprodukcję (wraz z rezerwacją studia, makijażem i innymi kwestiami typowo technicznymi oraz organizacyjnymi);
  • tworzenie grafik, postprodukcję grafik, poprawki i retusz;

Wsparcie WWW

  • integrację kodów śledzących i konwersji wspierających działania;
  • tworzenie wpisów blogowych i informacyjnych (z uwzględnieniem aspektów optymalizacji pod wyszukiwarki);
  • wsparcie w obrębie aktualizacji strony internetowej (na przykład aktualizację wpisów);


Inne działania

 

  • audyt i stworzenie strategii marketingowej z uwzględnieniem specyfiki mediów;
  • stworzenie persony w oparciu o dostępne historyczne dane analityczne i rozmowę;
  • stworzenie polityki reagowania na sytuacje kryzysowe i jej egzekucję;
  • prowadzenie płatnych działań reklamowych w obszarze podnoszenia świadomości, zasięgu oraz aktywności;
  • raportowanie w ustalonych interwałach czasowych i wybranej formie (na przykład Google Data Studio);

Obsługa social media - co przemawia na naszą korzyść?

01.

Znajomość wielu branż

Posiadamy doświadczenie w pracy w branżach technicznych, wysokiego zaufania społecznego i tych silnie regulowanych przez instytucje nadzorujące (na przykład Komisję Nadzoru Finansowego).

02.

Kontakt ze specjalistami

Naszym klientom gwarantujemy bezpośredni kontakt z osobami odpowiedzialnymi za konkretne elementy współpracy i pełną transparentność.

03.

Zaangażowanie
i sumienność

Wyróżnia nas pełne zaangażowanie w projekty, także w przypadku moderacji. Wierzymy, że regularność to klucz do sukcesu.

04.

Współpraca
z innymi działami

Jako eCommerce Team posiadamy doświadczenie we współpracy z działami prawnymi oraz compliance, które funkcjonują w wielu biznesach.

05.

Podłoże naukowe
oraz praktyczne

Dzięki temu, że nasi specjaliści posiadają podłoże naukowe oraz praktyczne, mogą przygotowywać strategie zarówno w oparciu o dane analityczne, jak i specyfikę mediów i własne badania.

06.

Duża elastyczność
i uniwersalność ​

Możemy wesprzeć aktualnie prowadzone zadania, przejąć je bądź rozpocząć komunikację w social mediach całkowicie od nowa.

Social media – pierwsze etapy współpracy

  1. Analiza istniejących treści oraz danych analitycznych. Rozmowa o zastanych mediach        i komunikacji.
  2.  Opracowanie i przedstawienie audytu.
  3. Sugestia doboru mediów oraz działań na start.
  4. Sugestia działań komunikacji wewnętrznej.
  5. Wdrożenie i egzekucja komunikacji, kwestie techniczne.

Nie zaczniemy współpracy, nim nie zrozumiemy Twojego biznesu.

PAMIĘTAJ ŻE:

Obecność Twojej firmy w social mediach pozwoli dotrzeć Ci do szerokiego grona odbiorców, budując pozytywny wizerunek marki. Regularne publikowanie wartościowych treści przyniesie długofalowe korzyści biznesowe.

Poznaj ludzi, z którymi będziesz bezpośrednio pracować

Maciej Świstoń

Zajmuję się mediami społecznościowymi, zarządzaniem stronami www, SEO i tworzeniem materiałów promocyjnych. Po godzinach fotografuje, zajmuje się video i tworzę strony www.

Naukowo doktorant w Zakładzie Komunikacji Społecznej na UAM związany z kulturą popularną, komunikowaniem, nowymi mediami i marketingiem. Prowadzę zajęcia z zakresu projektowania stron www, reklamy w internecie i technologii informacyjnych.

Oliwia Stachowska

Specjalizuję się w social mediach i content marketingu. Posiadam doświadczenie zawodowe oraz wiedzę na temat obecnych trendów w mediach, którą potrafię skutecznie wykorzystać w planowaniu komunikacji.

Jestem również studentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją marketing online, a umiejętności zdobyte na studiach wykorzystuję w praktyce.

Maciej-Swiston-eCommerce_Team

Maciej Świstoń
eCommerce Team 

Napisz do nas. Odpowiemy błyskawicznie!