Interesuje Cię spersonalizowany audyt?
To wszystko otrzymasz w ramach naszego spersonalizowanego audytu!
Zamów spersonalizowany audyt Social Media
Odpowiemy w maksymalnie 5 dni roboczych!
Co otrzymasz w ramach spersonalizowanego audytu?
Sprawdzimy wybrane przez Ciebie kanały social media
Dzięki analizie profilu dowiesz się, czy ten został uzupełniony we wszystkie niezbędne informacje i jest prowadzony jest optymalnie. Sprawdzimy, jak Twoje działania wypadają na tle konkurencji oraz przedstawimy rekomendacje tematów i formatów, które możesz wykorzystać w komunikacji.
Wykonamy pogłębioną analizę komunikacji i publikowanych treści
Krytycznym okiem spojrzymy na bieżącą komunikację, odniesiemy ją do najlepszych praktyk rynku oraz konkurencji i przygotujemy propozycje, jak można ją zmienić bądź urozmaicić. Sporządzimy też wykaz ewentualnych błędów lub braków w analizowanym kanale.
Przyjrzymy się profilom reklamowym oraz analityce
Mierzenie efektywności prowadzonych działań jest kluczem do biznesowego sukcesu. Nasz audyt pozwoli zweryfikować Twoje konta reklamowe: strukturę kampanii reklamowych, grupy docelowe, a nawet treści samych komunikatów i kreacje reklamowe. Zweryfikujemy konfigurację kodów śledzących oraz krytycznie spojrzymy na wskazane przez Ciebie KPI.
Wykonany szczegółowy audyt Twojej lokalnej i zagranicznej konkurencji
Korzystając z naszych narzędzi do analizy treści publikowanych w internecie oraz informacji o Twojej działalności, stworzymy listę najbliższej konkurencji, którą dokładnie zbadamy. Pomoże to ustalić najlepsze rynkowe praktyki, jakie warto rozważyć w kontekście własnych kanałów i komunikacji.
Otrzymasz profesjonalny raport z audytu wybranego kanału
Proces analizy kończy się przygotowaniem raportu z audytu. Taki dokument zawiera wszystkie najważniejsze wnioski i problemy, które wykryliśmy podczas badań.
Damy Ci możliwość uzyskania darmowej konsultacji
Żaden raport nie jest wyczerpujący, jeżeli nie można go odpowiednio skonsultować. W ramach audytu oferujemy Ci również przynajmniej godzinne spotkanie z naszym ekspertem i dokładne omówienie wyników samego audytu jak też naszych sugestii.
Podczas konsultacji możesz spodziewać się:
Pamiętaj, oferta może zostać dostosowana całkowicie do Twoich potrzeb. Nieistotne czy potrzebujesz audytu wszystkich swoich profili w mediach społecznościowych, czy tylko wsparcia we wdrożeniu Pixela oraz działających konwersji.
Czego będziemy potrzebować od Ciebie?
W jakim celu prowadzisz social media i do czego dążysz?
Kim są Twoi klienci?
Kim jest Twoja konkurencja?
Dostępu do konta reklamowego w celu sprawdzenia kodów śledzących