CONTENT MARKETING

Content marketing to podstawa każdej planowanej strategii marketingowej. Udostępniane treści z jednej strony powinny charakteryzować się wysoką zawartością merytoryczną, a z drugiej być atrakcyjne wizualnie. Kompleksowe działania content marketingowe nieodzownie łączą się z działaniami SEO, e-mail marketingiem, digital PR oraz budowaniem wizerunku w social mediach. 

Content marketing - co otrzymasz od eCommerce Team przed rozpoczęciem współpracy?

01.

Określenie strategicznych celów prowadzonych działań

Wartościowe treści są jednymi z najbardziej pożądanych przez internautów zasobów (nie mamy co do tego żadnych wątpliwości). Zanim więc przystąpimy do tworzenia takich materiałów, musimy się zastanowić:

a. o czym będziemy tworzyć treści (teksty, grafiki, wideo);
b. z jaką częstotliwością;
c. gdzie będziemy udostępniać treści.

02.

Stworzenie planu wydawniczego​

Kiedy określimy już cele strategiczne oraz zakres tematów, o których będziemy pisać czy tworzyć materiał audio lub wideo, konieczne będzie stworzenie planu wydawniczego. Umożliwi on zaplanowanie konkretnych działań, lepsze zarządzanie publikacją treści oraz ich sprawniejsze promowanie.

Content marketing - … i w trakcie trwania współpracy?

01.

Tworzenie treści (tekst, audio, wideo)

W ramach współpracy z eCommerce Team otrzymasz wsparcie copywriterów, producentów materiałów audio oraz wideo czy też grafików. Będziemy realizować zaplanowany wcześniej plan wydawniczy. Co bardzo ważne – treści tworzone w eCommerce Team będą zaoptymalizowane w zakresie SEO, social media oraz maksymalizacji współczynników konwersji.

02.

Monitoring oraz analiza publikowanych treści ​

Prowadzimy stały monitoring skuteczności prowadzonych działań dzięki czemu jesteśmy w stanie bardzo szybko reagować na zdarzenia z nimi związane oraz optymalizować treści.

03.

Publikacja oraz promocja stworzonych treści ​

Gotowe treści zostają opublikowane a następnie przystępujemy do ich promocji w social media, za pośrednictwem email marketingu lub współpracując z influencerami. Tak naprawdę każdy rodzaj treści wymaga innego podejścia oraz wykorzystania innych kanałów i narzędzi do promowania.

PAMIĘTAJ ŻE:

Dobrze przygotowana i realizowana strategia content marketingowa daje efekty także wiele miesięcy po zakończeniu aktywnych działań – w szczególności ważny jest aspekt SEO i dobre wypozycjonowanie treści w organicznych wynikach wyszukiwania.

Tomasz Kaczmarek eCommerce Team

Tomek Kaczmarek
eCommerce Team 

Napisz do nas. Odpowiemy błyskawicznie!