ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
Google ADS

Zwiększ sprzedaż i pozyskaj nowych klientów dzięki Google Ads!

Szybki i skuteczny sposób na zwiększenie zasięgu
dzięki reklamom Google, przykujesz uwagę użytkowników i skłonisz ich do przejścia na stronę internetową
Zwiększenie widoczności marki w internecie
reklamując swoje produkty lub usługi przy pomocy “Adsów”, zwiększysz ich widoczność na stronach z wynikami wyszukiwania
Precyzyjne dotarcie do klientów
działając w najpopularniejszej na świecie wyszukiwarce internetowej, jesteś w stanie dotrzeć do odbiorców, którzy wyszukują zapytania powiązanego z działalnością danej marki
Wysoka mierzalność efektów
kampanie w Google Ads pozwalają na dokładną analizę efektów tego, na co wydajesz budżet oraz w jakim przedziale czasowym

.Zapytaj nas

    Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych ... * rozwiń
    Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych ... * rozwiń
    * Pole obowiązkowe
    Prowadzenie kampanii Google ADS ikona
    Jesteśmy agencją partnerską Google, co potwierdza, że mamy w swoim składzie osoby z certyfikatami, obsługujemy wielu klientów i regularnie utrzymujemy kampanie Google Ads. Pracując z nami, korzystasz z naszego statusu partnera Google, co przekłada się na konkretne korzyści dla Ciebie.

    Dzięki temu możesz liczyć na doświadczony zespół, który wie, jak skutecznie promować Twoją firmę w internecie. Dodatkowo, jeśli zdecydujesz się na uruchomienie kampanii reklamowej w Google Ads i wydasz co najmniej 1200 zł w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google kupon promocyjny o wartości 1200 zł. To dodatkowy budżet, który możesz przeznaczyć na promocję swojego biznesu.

    Jak to działa?

    Bez względu na to, jaki prowadzisz biznes, opracujemy dla Ciebie skuteczną strategię i przeprowadzimy kompleksowe kampanie reklamowe. Dzięki dużej elastyczności formatów reklamowych oferowanych przez Google Ads, wybierzemy te najlepiej dopasowane do potrzeb marki oraz grupy docelowej. A Ty zapłacisz tylko za kliknięcie użytkownika w Twoją reklamę!

     

    Zobacz, jak wygląda kampania Google Ads w naszym wykonaniu:

    Kampanie Google ADS - prowadzenie infografika
    Działania jednorazowe
    Audyt tzw. landing pages i wcześniejszych działań reklamowych
    Określenie budżetu
    Zaplanowanie struktury kampanii
    Działania powtarzalne
    co miesiąc
    Przygotowanie reklam
    Monitoring i optymalizacja kampanii
    Poszukiwanie nowych rozwiązań
    Raportowanie
    Modyfikacja działań

    Zobacz, co będziemy dla Ciebie robić

    Audyt strony internetowej i wcześniejszych działań reklamowych

    W pierwszej kolejności audytowi zostanie poddany serwis, na który będzie kierowany ruch z reklamy. Odpowiednie przygotowanie landing page to pierwszy krok do zapewnienia wysokich współczynników konwersji w serwisie.

    Zaplanowanie struktury kampanii

    Po konsultacjach, wspólnie ustalimy cel, jaki ma realizować kampania oraz zaplanujemy wszystkie działania.

    Określenie budżetu

    Wspólnie określimy i zaplanujemy budżet działań reklamowych.

    Konfiguracja narzędzi analitycznych

    W oparciu o przygotowaną strategię, dokonamy konfiguracji narzędzi analitycznych, takich jak: Google Analytics czy Google Tag Manager oraz wdrożymy potrzebne skrypty na Twojej stronie. Dzięki temu będziemy w stanie określić efektywność prowadzonych działań. 

    Przygotowywanie reklam

    Zadbamy zarówno o wybór właściwych formatów, estetyczne grafiki, jak i zrozumiałe przekazy reklamowe odpowiednio dopasowane do określonych wcześniej celów kampanii.

    Monitoring i optymalizacja kampanii

    Kampanie Google Ads wymagają ciągłej uwagi i kontrolowania sytuacji. Dlatego będziemy czuwać nad wysokością stawek reklamowych oraz skutecznością poszczególnych fraz/boxów reklamowych.

    Poszukiwanie nowych rozwiązań

    Będziemy nieustannie poszukiwać możliwości optymalizacji działań, tak aby osiągać coraz lepsze wyniki.

    Raportowanie

    Dostarczymy cyklicznie przygotowywane przez nas raporty z przeprowadzonych działań Google Ads. Znajdziesz w nich nie tylko dane liczbowe, ale także analizy i informacje, jakie rodzaje reklam przyniosły zamierzone efekty.

    Modyfikacja działań

    Dzięki przeprowadzonym analizom oraz bieżącej obserwacji zmian w systemie Google Ads, możemy dostosować stawki i wprowadzić zmiany w kampaniach reklamowych, tak aby optymalizować wydawany budżet lub dopasowywać się do zmieniających się celów i wyzwań.

    Nasi klienci

    Rekomendacje

    /Autopay/
    Damian Lüdke

    Początek współpracy z eCommerce Team związany był jedynie z zarządzaniem naszymi kanałami na Facebook oraz LinkedIn.

    Jednak dzięki ogromnemu zaangażowaniu, kreatywnemu podejściu, dużej dawce wiedzy na temat social media oraz co najważniejsze – dobrym efektom prowadzonych działań zdecydowaliśmy się na rozszerzenie współpracy z eCommerce Team o kolejne aspekty obecności firmy Blue Media (a także naszej spółki córki Autopay) w social media.

    Obecnie eCommerce Team odpowiada za współtworzenie strategii obecności naszej firmy w social media, rozwój działań content marketingowych (w tym szczególnie materiałów video) oraz monitoring postrzegania marki w internecie.

    /Posh You/
    Angelika Strykowska

    Serdecznie polecam! Profesjonalizm 100%. Kontakt, terminowość, działanie według ustaleń – jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy!

    /Caspar Asset Management/
    Błażej Bogdziewicz

    Stała współpraca związana z tworzeniem contentu wideo buduje wizerunek firmy dostępnej, przyjaznej klientowi. Buduje zaufanie.

    W tak skomplikowanej i niszowej usłudze/branży jak nasza (produktu inwestycyjne dla zamożnych), materiały wideo okazały się kluczowym aspektem dotarcia do nowych klientów. Z jednej strony pozwalają budować zaufanie do osób zarządzających środkami klientów w Caspar Asset Management (pokazują ich „ludzką twarz”), z drugiej natomiast tłumaczyć trudne zagadnienia dotyczące inwestowania w przystępny sposób.

    Z materiałów wideo korzystają zarówno użytkownicy internetowi jak i nasz dział sprzedaży podczas spotkań z klientami lub po ich zakończeniu – wykorzystują materiały wideo o charakterze edukacyjnym tak aby rozjaśnić zagadnienia związane z inwestowaniem.

    /Kryminatorium/
    Marcin Myszka

    Szybka i profesjonalna robota. Nowa strona internetowa podcastu prezentuje się świetnie i działa bez zastrzeżeń. Polecam!

    /ECDF Dotacje/
    Bartłomiej Aksman

    Zespół eCommerce Team pomógł nam zoptymalizować serwis pod kątem wyszukiwarek oraz szaty graficznej i doświadczeń użytkownika. W trakcie współpracy mogliśmy liczyć na bieżącą informację zwrotną nt. postępu prac i statusu wykonywanych zadań. Uzyskane efekty optymalizacji poparte zostały mierzalnymi wskaźnikami. Pełen profesjonalizm i partnerskie podejście do współpracy.

    /Polski oddział amerykańskiej marki odzieży dziecięcej/
    Carter's OshKosh

    Wspólnie stawiamy ambitne, acz realne, cele z jednoczesną optymalizacją kosztów. Kampanie w wyszukiwarce Google zostały poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb, zastałej infrastruktury sklepu, samego produktu i otoczenia konkurencyjnego.

    Aktywowane działania obsługiwane są starannie, a ich wyniki każdorazowo udokumentowane czytelnym raportem danych wraz merytorycznym podsumowaniem. Od momentu podjęcia współpracy zainteresowanie naszym sklepem wzrosło znacząco ale przede wszystkim – ruch w sklepie jest znacznie lepiej monetyzowany.

    Pragniemy polecić tę firmę, jako kompetentną, sumienną i skuteczną w świadczonych nam usługach.

    /PWPEDIATRIA/
    WOJCIECH WALASEK

    Chciałby podziękować całemu zespołowi eCommerce Team za zaangażowanie i profesjonalne podejście do tematu. Nasz nowy serwis internetowy spełnia nasze oczekiwania a zgłoszone pomysły dostosowania zostały zrealizowane profesjonalnie i szybko.

    /PREZES ZARZĄDU F-TRUST/
    KRZYSZTOF JESKE

    Zdjęli z moich barków 100% ciężaru związanego z prowadzeniem marketingu w internecie. Współpracujemy z osobami tworzącymi eCommerce Team od ponad 7 lat, początkowo jako z pracownikami F-Trust, obecnie jako niezależnym podmiotem, który prowadzi kompleksowe wsparcie komunikacji związanej z obecnością firmy w Internecie. Uważamy, że strategia obecności online stworzona przez eCommerce Team i późniejsza jej egzekucja przyczyniły się do zbudowania bardzo silnej pozycji F-Trust w internecie – to z kolei przełożyło się na biznesowy sukces firmy.

    Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads?

    Ceny za prowadzenie kampanii Google Ads zaczynają się od 700 zł netto. Jest to koszt obsługi przez specjalistów, do którego trzeba doliczyć koszty mediów. W przypadku dużych kampanii koszt ten jest wyższy. Zależy to oczywiście od stopnia skomplikowania kampanii – czyli od liczby promowanych podstron, szacowanego czasu optymalizacji i kontroli reklam itd.

    Rodzaje kampanii Google Ads

    Kampania Google ADS typu Search​

    Kampania typu Search

    Polega na wyświetlaniu reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania Google, kiedy użytkownicy wpisują określone słowa kluczowe. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych formatów reklamowych Googla, który pojawia się w wynikach wyszukiwania Google (u góry i dołu strony). Jego największą zaletą jest to, że wyświetla się osobom już wstępnie zainteresowanym Twoim produktem. 

    Google ADS Kampania typu Shopping​

    Kampania typu Shopping

    Daje możliwość reklamowania produktów w Google Shopping, wyszukiwarce, Grafice Google i na stronach partnerów w sieci wyszukiwania Google. Wykorzystuje do tego zdjęcia, ceny oraz tytuły produktów. W przeciwieństwie do tradycyjnych kampanii reklamowych, korzysta on z feedu produktowego, który pobiera informacje o produktach z Twojej strony. Nie wymaga więc tworzenia osobnych reklam.

    Kampania typu Display​ Google ADS

    Kampania typu Display

    Zapewnia wyświetlanie reklam graficznych na stronach internetowych. Do ich stworzenia można przesłać gotowe grafiki reklamowe o odpowiednich wymiarach lub skorzystać z opcji elastycznej kreacji, gdzie dodajesz tekst oraz grafiki, a system automatycznie tworzy reklamy dopasowane do miejsca wyświetlania. Najlepiej sprawdzają się w remarketingu i pozwalają odzyskać porzucone koszyki.

    Kampania Google ADS - Kampania typu Video​

    Kampania typu Video

    Umożliwia reklamowanie wideo na YouTube oraz innych serwisach wideo w internecie. Posiada wiele formatów reklamowych jak In-Stream możliwe lub niemożliwe do pominięcia, reklamy video Discovery, reklamy Out-Stream i inne. Ich zaletą jest możliwość precyzyjnego targetowania. To dobry wybór, jeśli chcemy przekazać odbiorcom więcej treści, objaśnić nasz produkt czy pokazać efekt "before" i "after".

    Google ADS Kampania typu App​

    Kampania typu App

    Pozwala na promowanie aplikacji mobilnych na urządzeniach z systemem Android lub iOS. Reklamy są zautomatyzowane i oparte na zasobach reklamowych w postaci tekstów, grafik, video oraz treści html5. System dobiera reklamy na podstawie informacji umieszczonych w Google Play i wyświetla je w różnych miejscach, takich jak Google Play, wyszukiwarce, YouTube, a także sieci reklamowej Google.

    Kampanie typu Performance Max​

    Kampanie typu Performance Max

    To nowy rodzaj kampanii służący do realizacji określonych celów, który umożliwia dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Opiera się na maszynowym uczeniu i dostosowywaniu treści reklam do potrzeb oraz preferencji użytkowników, co wpływa na ich zwiększoną skuteczność. System wymaga od użytkowników jedynie podania celów reklamowych i budżetu, a reszta procesu reklamowego jest automatycznie dostosowana do potrzeb kampanii.

    FAQ - najczęściej zadawane pytania

    Na tworzeniu reklam w formie tekstu, grafiki lub filmu wideo i wyświetlaniu ich użytkownikom, którzy wyszukują określonych fraz kluczowych czy odwiedzają strony związane z daną tematyką. Reklamy te pojawiają się na górze lub na dole strony wyników wyszukiwania oraz na stronach internetowych, które wyświetlają reklamy Google.
    Zdecydowanie tak! W kampanii Google Ads można określić wiele parametrów, takich jak kraje, regiony, grupy docelowe, słowa kluczowe, czas i miejsce wyświetlania reklam, dzięki czemu w bardziej precyzyjny sposób trafisz do swojej grupy docelowej. Co więcej, taka kampania może być prowadzona w oparciu o różne modele rozliczeń, na przykład za kliknięcie w reklamę (CPC), wyświetlenie (CPM) lub za konwersję (CPA).
    Jak najbardziej! Jeśli nie miałeś jeszcze do czynienia z reklamą w Google Ads, to opracujemy, zaplanujemy i wdrożymy ją dla Ciebie. Jeśli jednak podejmowałeś już jakieś działania, to sprawdzimy czy były one zgodne z założonymi celami i po konsultacjach zaproponujemy strategię nowej kampanii.
    Aby przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową w Google Ads, będziesz potrzebować kilku kluczowych elementów, w tym odpowiedniej strony internetowej, na którą będziesz kierować ruch z reklam, budżetu, który pozwoli Ci na finansowanie kampanii, oraz agencji reklamowej, która zapewni kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii.
    Efekty w postaci ruchu na stronie będą widocznie już w momencie uruchomienia kampanii. Natomiast te w postaci konwersji mogą zająć nieco więcej czasu – gdyż wymagają optymalizacji działań. Czasami może okazać się, że kampania nie ruszy od razu – na przykład strona będzie wymagała optymalizacji i dbając o Twój budżet, zasugerujemy przesunięcie działań w czasie.
    Google Ads to forma reklamy płatnej, która przyciąga użytkowników do strony internetowej w krótkim czasie, ale wymaga od Ciebie ciągłych nakładów finansowych. Natomiast optymalizacja SEO może zapewnić stały, długotrwały ruch na Twojej stronie internetowej, ale wymaga znacznie więcej czasu, wiedzy i wysiłku, aby osiągnąć widoczne wyniki.

    Dopełnij obraz swojej firmy, dodając kolejne z elementów naszej układanki

    Social media

    SEO

    Video marketing

    Strategia

    Google Ads

    Szkolenia

    Strony www

    SEO

    Social media

    Google Ads

    Videomarketing

    Strony www

    Szkolenia

    Strategia