Strona główna / Oferta eCommerce Team / Kampanie PPC (Google Ads)
Google Ads jest najszybszym sposobem na dotarcie do nowych klientów w wyszukiwarce Google. Co najważniejsze, w Google Ads płacisz tylko za kliknięcie przez użytkownika w Twoją reklamę! Dzięki swojej ogromnej elastyczności ta forma reklamowania jest dobra zarówno dla małych firm z niewielkimi budżetami marketingowymi, jak i dla największych graczy internetowych.
Dokonamy konfiguracji narzędzi analitycznych, dzięki którym będziemy w stanie określić efektywność prowadzonych działań:
Kampanie Google Ads wymagają ciągłego monitorowania i optymalizacji. Będziemy czuwać nad wysokością stawek reklamowych oraz skutecznością poszczególnych fraz/boxów reklamowych.
Reklama Google Ads to wiele różnych formatów i możliwości. Na podstawie osiąganych rezultatów, ciągle poszukujemy możliwości optymalizacji działań, tak by osiągane wyniki były coraz lepsze.
Zmiana budżetu? Krótkotrwała kampania konkretnego produktu/usługi? Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Dostosujemy stawki i strukturę kampanii, aby realizować te cele, które są dla Ciebie najważniejsze!
Ceny za prowadzenie kampanii Google Ads zaczynają się od 700 zł netto. Jest to koszt obsługi przez specjalistów, do którego trzeba doliczyć koszty mediów.
W przypadku dużych kampanii, ten koszt jest wyższy.
Oczywiście od stopnia skomplikowania kampanii – czyli od liczby promowanych podstron, szacowanego czasu optymalizacji i kontroli reklam itd.
Efekty w postaci ruchu na stronie będą widocznie już w momencie uruchomienia kampanii. Efekty w postaci konwersji mogą zająć nam nieco więcej czasu – wymagają optymalizacji działań i odrobiny czasu.
Czasami może okazać się, że kampania nie ruszy od razu – na przykład strona będzie wymagała optymalizacji i dbając o Twój budżet, zasugerujemy przesunięcie działań w czasie.
Odwieczne pytanie 🙂 Google Ads to źródło doraźnego ruchu, za który płacisz. Optymalizacje SEO nie dają natychmiastowego efektu, ale zapewniają ruch w witrynie w długiej perspektywie czasowej.
Strony internetowej, chęci, pieniędzy oraz nas 🙂
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team