ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Współpraca z agencją – jak rozpocząć i nadać dostępy w kilku krokach?

/Blog

Współpraca z agencją – jak rozpocząć i nadać dostępy w kilku krokach?

Maciej Świstoń

Więc współpraca z agencją! Podjąłeś już decyzję. Skorzystasz z usług profesjonalistów, aby wspomóc swój biznes w Internecie. Zastanawiasz się pewnie co dalej? Bez obaw! Pokażemy Ci jak bezproblemowo rozpocząć współpracę z agencją!

Najważniejsze jest zaufanie – zdecydowałeś się na współpracę z najlepszymi, nie musisz mieć więc obaw o to, że coś pójdzie nie tak. Znamy się na Internecie najlepiej – możesz nam zaufać.

Drugim ważnym elementem jest przekazanie agencji odpowiednich narzędzi. Od tego jak to teraz zrobimy, zależy czy nasza współpraca będzie przebiegać bezproblemowo pod względem technicznym.

Osiem kroków – tyle cię dzieli od przekazania dostępów które są konieczne do rozpoczęcia pracy z naszej strony i rozpoczęcia zdobywania konwersji.

Zacznij od nadania dostępów Google

Krok pierwszy: Identyfikator Google ADS

W pierwszej kolejności, należy zalogować się do usługi Google ADS, a następnie kliknąć ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu. Na dole menu znajdziemy potrzebny „identyfikator klienta”. Należy go przekazać agencji i nie podawać nikomu nieznajomemu.

Krok drugi: Nadanie dostępu do Google Analytics

W tym celu należy zalogować się do usługi Google Analytics i wybrać panel ustawień (administracja) w lewym dolnym rogu.

Następnie nadajemy dostęp do konta Google Analytics poprzez opcję „Zarządzanie Użytkownikami Konta”.  W tym miejscu dodajemy użytkownika, wprowadzamy adres mailowy administratora podany przez agencję i nadajemy uprawnienia administratora.

Po wszystkim wystarczy tylko zatwierdzić.

Krok trzeci: Nadanie dostępu do Google Merchant

Nadanie dostępów do Google Merchant nie różni się za bardzo od tego co robiliśmy przed chwilą w Google Analytics. Tu również musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Krok czwarty: dostęp do Menadżera Tagów Google

Tu również wykonujemy te same czynności, które robiliśmy w poprzednich krokach związanych z usługami Google. W ustawieniach musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Krok piąty: Nadanie dostępu do Google Search Console

W ustawieniach musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Współpraca z agencją – nie zapomnij o nadaniu dostępów do CMS

Krok szósty: Dostęp do panelu strony (CMS)

W ustawieniach panelu strony, którą już posiadasz, należy odnaleźć opcję dodania nowych kont użytkownika. Wybieramy tę opcję, a następnie utworzyć konto będące kontem administratora.

Jak nadać dostępy do Facebooka?

Krok siódmy: Nadanie dostępu do Facebooka

Facebook to istotne narzędzie reklamowe bez którego trudno sobie wyobrazić promowanie twojej firmy. W pierwszej kolejności powinniśmy zalogować się do menadżera stron firmowych i przejść do „Ustawień firmowych” a potem w opcję „dodaj” w panelu użytkowników.

Otworzy się okno w którym wpisujemy adres mailowy administratora podany wcześniej przez agencję. Powinniśmy wybrać opcję „Dostęp administratora”.

W kolejnym kroku konfigurujemy ważne elementy związane z promocją i reklamą naszej strony. Uważnie wybierz elementy tak aby któregoś nie pominąć. W tym samym oknie wybieramy również dostęp do takich funkcji jak katalog produktowy, konto reklamowe i piksel. Tutaj też wybieramy odpowiednie opcje. Na koniec wybieramy „Zaproś”.

Ułatw komunikację i podział działań rozpoczynając współpracę z agencją

Krok ósmy: Ułatw komunikację między nami dzięki Trello

Aby ułatwić komunikację między nami, polecamy korzystać z platformy Trello. Jest to świetne narzędzie pozwalające planować pracę oraz przypisywać zadania.

To wszystko. Rozpocząłeś współpracę z agencją!

Oczywiście można nadać ograniczone uprawnienia, jednak będzie rodziło to problemy w przyszłości. Jak widzisz, nadanie uprawnień i przekazanie dostępów agencj jest bezpieczne i w pełni transparentne. Pamiętaj – współpracujesz z profesjonalistami!

5/5 - (3 votes)

Masz pytania?

napisz do nas

    Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych ... * rozwiń
    Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującymi mi prawami ... * rozwiń

    Maciej Świstoń

    CONTENT HUB LEADER/SOCIAL MEDIA
    Interesuję się tematyką video i technologią. Tworzę strony WWW, a po godzinach fotografuję i wykładam na UAM. Nowinki to moja specjalność. W eCommerce Team zajmuję się tworzeniem treści.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    Maciej Świstoń
    Jeśli prowadzicie profil prywatny w social mediach i chcecie zbudować silną markę osobistą, warto wiedzieć, jakie działania są pożądane, a z których lepiej zrezygnować, by uniknąć wpadki. Poniżej zebraliśmy 9 wskazówek, które przyniosą długofalowe korzyści i pomogą Wam w osiągnięciu sukcesu w social mediach. Profile prywatne, a budowanie marki osobistej
    Oliwia Stachowska
    Czy wiecie, jak korzystać z platformy LinkedIn? Jeśli jedynie publikujecie tam posty, to znaczy, że nie wykorzystujecie jej pełnego potencjału! Poniżej przygotowaliśmy zestaw porad i wskazówek, które mogą znacznie poprawić efekty Waszych działań na platformie LinkedIn, a które służą jako jeden z materiałów wprowadzających dla stażystów w naszym dziale Content
    Bożena Kurzyńska
    Formaty reklam video na YouTube są bardzo zróżnicowane. To, który wybierzemy jest bardzo ważne w kontekście celu jaki zamierzamy osiągnąć. Liczba internautów w Polsce w maju 2019 roku wyniosła ogółem 28,3 mln. Z czego prawie 20mln korzysta z platformy YouTube. Daje to zasięg ponad 69,7%. (dane: PBI/Gemius maj 2019). Można
    eCommerce Team
    ? Jakie będą trendy w marketingu w 2023 roku? Trendy konsumenckie? Trendy w tworzeniu treści? Odpowiedzi tutaj! ⬆️