Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Współpraca z agencją – jak rozpocząć i nadać dostępy w kilku krokach?

/Blog

Współpraca z agencją – jak rozpocząć i nadać dostępy w kilku krokach?

Maciej Świstoń

Więc współpraca z agencją! Podjąłeś już decyzję. Skorzystasz z usług profesjonalistów, aby wspomóc swój biznes w Internecie. Zastanawiasz się pewnie co dalej? Bez obaw! Pokażemy Ci jak bezproblemowo rozpocząć współpracę z agencją!

Najważniejsze jest zaufanie – zdecydowałeś się na współpracę z najlepszymi, nie musisz mieć więc obaw o to, że coś pójdzie nie tak. Znamy się na Internecie najlepiej – możesz nam zaufać.

Drugim ważnym elementem jest przekazanie agencji odpowiednich narzędzi. Od tego jak to teraz zrobimy, zależy czy nasza współpraca będzie przebiegać bezproblemowo pod względem technicznym.

Osiem kroków – tyle cię dzieli od przekazania dostępów które są konieczne do rozpoczęcia pracy z naszej strony i rozpoczęcia zdobywania konwersji.

Zacznij od nadania dostępów Google

Krok pierwszy: Identyfikator Google ADS

W pierwszej kolejności, należy zalogować się do usługi Google ADS, a następnie kliknąć ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu. Na dole menu znajdziemy potrzebny „identyfikator klienta”. Należy go przekazać agencji i nie podawać nikomu nieznajomemu.

Krok drugi: Nadanie dostępu do Google Analytics

W tym celu należy zalogować się do usługi Google Analytics i wybrać panel ustawień (administracja) w lewym dolnym rogu.

Następnie nadajemy dostęp do konta Google Analytics poprzez opcję „Zarządzanie Użytkownikami Konta”.  W tym miejscu dodajemy użytkownika, wprowadzamy adres mailowy administratora podany przez agencję i nadajemy uprawnienia administratora.

Po wszystkim wystarczy tylko zatwierdzić.

Krok trzeci: Nadanie dostępu do Google Merchant

Nadanie dostępów do Google Merchant nie różni się za bardzo od tego co robiliśmy przed chwilą w Google Analytics. Tu również musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Krok czwarty: dostęp do Menadżera Tagów Google

Tu również wykonujemy te same czynności, które robiliśmy w poprzednich krokach związanych z usługami Google. W ustawieniach musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Krok piąty: Nadanie dostępu do Google Search Console

W ustawieniach musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Współpraca z agencją – nie zapomnij o nadaniu dostępów do CMS

Krok szósty: Dostęp do panelu strony (CMS)

W ustawieniach panelu strony, którą już posiadasz, należy odnaleźć opcję dodania nowych kont użytkownika. Wybieramy tę opcję, a następnie utworzyć konto będące kontem administratora.

Jak nadać dostępy do Facebooka?

Krok siódmy: Nadanie dostępu do Facebooka

Facebook to istotne narzędzie reklamowe bez którego trudno sobie wyobrazić promowanie twojej firmy. W pierwszej kolejności powinniśmy zalogować się do menadżera stron firmowych i przejść do „Ustawień firmowych” a potem w opcję „dodaj” w panelu użytkowników.

Otworzy się okno w którym wpisujemy adres mailowy administratora podany wcześniej przez agencję. Powinniśmy wybrać opcję „Dostęp administratora”.

W kolejnym kroku konfigurujemy ważne elementy związane z promocją i reklamą naszej strony. Uważnie wybierz elementy tak aby któregoś nie pominąć. W tym samym oknie wybieramy również dostęp do takich funkcji jak katalog produktowy, konto reklamowe i piksel. Tutaj też wybieramy odpowiednie opcje. Na koniec wybieramy „Zaproś”.

Ułatw komunikację i podział działań rozpoczynając współpracę z agencją

Krok ósmy: Ułatw komunikację między nami dzięki Trello

Aby ułatwić komunikację między nami, polecamy korzystać z platformy Trello. Jest to świetne narzędzie pozwalające planować pracę oraz przypisywać zadania.

To wszystko. Rozpocząłeś współpracę z agencją!

Oczywiście można nadać ograniczone uprawnienia, jednak będzie rodziło to problemy w przyszłości. Jak widzisz, nadanie uprawnień i przekazanie dostępów agencj jest bezpieczne i w pełni transparentne. Pamiętaj – współpracujesz z profesjonalistami!

5/5 - (3 votes)
Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się, jak budować skuteczny marketing w sieci.

    * Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celu informacyjnym i marketingowym, opisanym w Polityce prywatności
    * Pole obowiązkowe

    Maciej Świstoń

    CONTENT HUB LEADER/SOCIAL MEDIA
    Interesuję się tematyką video i technologią. Tworzę strony WWW, a po godzinach fotografuję i wykładam na UAM. Nowinki to moja specjalność. W eCommerce Team zajmuję się tworzeniem treści.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    eCommerce Team
    Jakie będą trendy w marketingu na 2021? Po zaskakującym 2020 roku wszyscy z niecierpliwością (a może też trochę i strachem) patrzymy na najbliższe 12 miesięcy. Przedstawiciele branży marketingowej prześcigają się w tworzeniu coraz to lepszych prognoz dotyczących trendów, które zawładną marketingiem. My postanowiliśmy dołączyć po raz pierwszy do tego grona,
    Bożena Kurzyńska
    Być może słowo „blog” kojarzy Wam się tylko jako internetowy pamiętnik. Szczerze mówiąc, nie jest to najszczęśliwsza konotacja. Mało tego, nie dziwi nas, że nie jesteście przekonani, kiedy ktoś mówi, że „trzeba zacząć prowadzić firmowego bloga”. Dlaczego więc próbujemy zmienić Wasze zdanie? W tym artykule opowiemy, co to jest content
    Agata Klimek
    Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikował dokument zawierający rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Ma on rozwiać wszelkie wątpliwości związane z publikowaniem reklamy w social mediach.
    Miniatura artykułu na blogu eCommerce Team o pozycjonowaniu
    Małgorzata Marcinkowska
    Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektóre strony internetowe pojawiają się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania Google, podczas gdy inne pozostają gdzieś w tyle? To dzięki odpowiedniej strategii pozycjonowania stron, która sprawiają, że witryna jest bardziej przyjazna dla robotów indeksujących i w konsekwencji bardziej widoczna dla potencjalnych klientów. Jeśli prowadzicie biznes