Instagram Reels – czym są i jak stworzyć rolki na Instagramie
Instagramowe rolki podbiły serca użytkowników na całym świecie i nikogo to chyba nie dziwi. TikTok pokazał, że internauci uwielbiają oglądać krótkie, dynamiczne i ciekawie przygotowane
Strona główna / Blog o e-commerce / Social media
Instagramowe rolki podbiły serca użytkowników na całym świecie i nikogo to chyba nie dziwi. TikTok pokazał, że internauci uwielbiają oglądać krótkie, dynamiczne i ciekawie przygotowane
Czy wiesz, że z Instagrama korzysta w Polsce już ponad dziesięć milionów użytkowników (DataReportal)? To ogromna społeczność, do której najprawdopodobniej należy część Twoich obecnych klientów,
Social media to narzędzie, powstałe w celu budowania relacji pomiędzy ludźmi. Takie było pierwotne założenie, które wraz z upływem lat – wiadomo – ewoluowało i
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikował dokument zawierający rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Ma on rozwiać wszelkie wątpliwości związane z publikowaniem reklamy
Facebook to portal społecznościowy, który pozwala dotrzeć markom do swojego grona odbiorców. Według danych opublikowanych w styczniu 2022 roku, w Polsce użytkownicy Facebooka stanowią prawie
Prowadzenie profilu w kilku językach wydaje Ci się trudne? Spójrz na to z tej perspektywy: nie da się prowadzić skutecznej komunikacji, jeśli odbiorcy nie są
Formaty reklam video na YouTube są bardzo zróżnicowane. To, który wybierzemy jest bardzo ważne w kontekście celu jaki zamierzamy osiągnąć. Liczba internautów w Polsce w
⏰ Real time marketing ⏰ – nie każdy zna to pojęcie, ale z pewnością każdy już się z nim spotkał. Na czym polega? Jak wygląda? Czy da się go zaplanować?
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team