ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

Social Media

Oliwia Stachowska
Często największą przeszkodą na drodze do tworzenia wartościowych reelsów na Instagramie jest czas. W tym artykule podzielimy się sprawdzonymi sposobami na usprawnienie tego procesu, które pomogą Wam przyśpieszyć wymyślanie i nagrywanie rolek, jednocześnie zwiększając ich jakość i atrakcyjność. Pomysły na Instagram reels Poszukiwanie pomysłów na reelsy mogło pochłaniać duże ilości
Małgorzata Marcinkowska
Czy wiecie, że każdego dnia tysiące stron na WordPress pada ofiarą cyberataków? Czy można się przed tym uchronić? Naszym zdaniem tak, należy jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach, które zebraliśmy dla Was w naszym poradniku. Gotowi na dawkę wiedzy? Jeśli tak, to zaczynamy! 
Ola Andrzejak
Instagram reels to doskonałe narzędzie do budowania marki osobistej, angażowania społeczności i docierania do nowych użytkowników. Nawet jeśli nie chcecie wypowiadać się przed kamerą, nadal możecie tworzyć atrakcyjne i skuteczne rolki. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek! Rolki bez mówienia do kamery – skoncentrujcie się na narracji wizualnej Zamiast mówić do kamery,
Ola Andrzejak
Rolki to jeden z czterech formatów publikacji dostępnych aktualnie na Instagramie. Jak podaje www.business.instagram.com: „Reels każdego dnia uzyskują ponad 140 mld odtworzeń na Instagramie i Facebooku, dlatego ułatwiają rozwijanie społeczności, podążanie za trendami i współpracę z inspirującymi twórcami”. Aby Wasze reelsy wyróżniały się na tle innych i przyciągały uwagę widzów,
Oliwia Stachowska
Tworzenie napisów do reels (rolek na Instagramie) to odrobina więcej wysiłku podczas dodawania publikacji, ale może przynieść Wam ogromne korzyści – zwiększyć zaangażowanie i zasięg Waszych treści. W tym poradniku przedstawimy kompleksowe wskazówki, jak efektywnie generować napisy do reels, korzystając z narzędzi i aplikacji, które usprawnią ten proces. Podstawy tworzenia
Oliwia Stachowska
Prowadzicie social media, ale Wasze działania nie przynoszą pożądanych efektów? W takiej sytuacji warto przeprowadzić analizę social media, dzięki której dowiecie się, które obszary wymagają poprawy lub nie działają. O tym, jak ją wykonać i na co zwrócić uwagę, piszemy w poniższym artykule. Zrozumienie celów analizy Pierwszym krokiem w procesie
Małgorzata Marcinkowska
LinkedIn to nie tylko platforma społecznościowa, ale również potężne narzędzie do budowania wizerunku i rozwoju biznesu. W dzisiejszym świecie (gdzie obecność online ma ogromne znaczenie dla sukcesu zawodowego), posiadanie profesjonalnego profilu na LinkedIn może otworzyć wiele drzwi do nowych możliwości. Oto szczegółowy przewodnik, jak go stworzyć i efektywnie zarządzać Waszą
Kinga Arend
Tworzenie atrakcyjnych treści w mediach społecznościowych jest niezwykle ważne, jeśli chcemy budować rozpoznawalność swojej marki w internecie. Kreatywny sposób komunikacji z odbiorcami wykorzystywany jest w szczególności na Instagramie, gdzie od dłuższego czasu popularnością cieszą się rolki.  Dynamiczne, krótkie filmy odtwarzane w pętli nie tylko angażują widza, ale pozwalają w szybki