ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

Social Media

Oliwia Stachowska
Często największą przeszkodą na drodze do tworzenia wartościowych reelsów na Instagramie jest czas. W tym artykule podzielimy się sprawdzonymi sposobami na usprawnienie tego procesu, które pomogą Wam przyśpieszyć wymyślanie i nagrywanie rolek, jednocześnie zwiększając ich jakość i atrakcyjność.
Małgorzata Marcinkowska
Istnieje mnóstwo mitów krążących wokół Instagrama i jego algorytmów. Przez długi czas sposoby ich działania pozostawały niejasne, co skłoniło użytkowników do tworzenia różnych teorii. Choć dzisiaj posiadamy większą wiedzę na ten temat, nadal istnieje wiele niejasności. Dlatego w niniejszym artykule przeanalizujemy oraz rozwiejemy kilka z nich, abyście mogli lepiej zrozumieć,
Ola Andrzejak
Instagram reels to doskonałe narzędzie do budowania marki osobistej, angażowania społeczności i docierania do nowych użytkowników. Nawet jeśli nie chcecie wypowiadać się przed kamerą, nadal możecie tworzyć atrakcyjne i skuteczne rolki. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek!
Ola Andrzejak
Rolki to jeden z czterech formatów publikacji dostępnych aktualnie na Instagramie. Jak podaje www.business.instagram.com: „Reels każdego dnia uzyskują ponad 140 mld odtworzeń na Instagramie i Facebooku, dlatego ułatwiają rozwijanie społeczności, podążanie za trendami i współpracę z inspirującymi twórcami”. Aby Wasze reelsy wyróżniały się na tle innych i przyciągały uwagę widzów,
Oliwia Stachowska
Tworzenie napisów do reels (rolek na Instagramie) to odrobina więcej wysiłku podczas dodawania publikacji, ale może przynieść Wam ogromne korzyści - zwiększyć zaangażowanie i zasięg Waszych treści. W tym poradniku przedstawimy kompleksowe wskazówki, jak efektywnie generować napisy do reels, korzystając z narzędzi i aplikacji, które usprawnią ten proces.
Oliwia Stachowska
Prowadzicie social media, ale Wasze działania nie przynoszą pożądanych efektów? W takiej sytuacji warto przeprowadzić analizę social media, dzięki której dowiecie się, które obszary wymagają poprawy lub nie działają. O tym, jak ją wykonać i na co zwrócić uwagę, piszemy w poniższym artykule.
Małgorzata Marcinkowska
LinkedIn to nie tylko platforma społecznościowa, ale również potężne narzędzie do budowania wizerunku i rozwoju biznesu. W dzisiejszym świecie (gdzie obecność online ma ogromne znaczenie dla sukcesu zawodowego), posiadanie profesjonalnego profilu na LinkedIn może otworzyć wiele drzwi do nowych możliwości. Oto szczegółowy przewodnik, jak go stworzyć i efektywnie zarządzać Waszą
Kinga Arend
Tworzenie atrakcyjnych treści w mediach społecznościowych jest niezwykle ważne, jeśli chcemy budować rozpoznawalność swojej marki w internecie. Kreatywny sposób komunikacji z odbiorcami wykorzystywany jest w szczególności na Instagramie, gdzie od dłuższego czasu popularnością cieszą się rolki.