ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
Nowy serwis i budowa obecności online marki Persooa

Nowy serwis i budowa obecności online marki Persooa

Czas trwania

wrzesień 2023 - marzec 2024

Wyzwanie

Wdrożenie nowego serwisu i budowa obecności online marki Persooa.

Klient

Persooa

persooa 1
Rozwiązanie

Projekt rebrandingu marki Persooa realizowaliśmy współnie z goodylabs. W naszym zakresie odpowiedzialności była: współpraca koncepcyjna przy tworzeniu identyfikacji wizualnej marki, tworzenie makiet części podstron na bazie komponentów i elementów zaprojektowanych przez goodylabs, wsparcie przy tworzeniu treści serwisu oraz nadzór i wprowadzenie tłumaczeń, a także skonfigurowanie narzędzia CMS Hubspot oraz wdrożenie zaprojektowanych widoków i uruchomienie serwisu persooa.com.

persooa 2

Komentarz

"Cały proces rebrandingu i zbudowania nowego serwisu był dość skomplikowany i rozległy. Wynikało to z tego, że dążyliśmy do usystematyzowania brandu, począwszy od analizy wartości marki, przez logo, projekty materiałów promocyjnych po sposób prezentowania oferty. Wspólnie opracowaliśmy także dużo różnych komponentów do serwisu, aby dodawanie kolejnych podstron było szybkie, a treść prosta i czytelna. Uważam, że efekty są naprawę świetne! A to wszystko dzięki zaangażowaniu Arkadiusza Seredyna (CEO Persooa) i jego zespołu, a także goodylabs oraz teamu eCommerce Team, który pracował nad tym projektem, czyli Oliwia, Aleksanda, Oskar i Filip - serdeczne gratulacje!"
Tomek Kaczmarek
Tomek Kaczmarek, Członek zarządu eCommerce Team