Poukładamy Twój marketing

/
/
Projekt i wdrożenie platformy Grantspot

Projekt i wdrożenie platformy Grantspot

Czas trwania

Październik 2024

Wyzwanie

Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnej i intuicyjnej platformy, która idealnie odpowiada na potrzeby różnych grup użytkowników zaangażowanych w proces pozyskiwania dotacji (nie tylko osób poszukujących, ale także instytucji oraz doradców). Chcieliśmy, by to narzędzie stało się pierwszym wyborem dla każdego, kto uczestniczy w procesie. Kluczowe dla nas było zaprojektowanie nowoczesnej i przejrzystej grafiki, opracowanie systemu wyszukiwania grantów, stworzenie treści dopasowanych do potrzeb zróżnicowanych użytkowników oraz szybkie i sprawne wdrożenie całej strony. Strona została zintegrowana z CRM Zoho i zaprojektowana tak, aby można było nad nią pracować i rozwijać w dalszych iteracjach zgodnie z potrzebami biznesowymi i bieżącą sytuacją.

Klient

Grantspot to firma, której głównym zadaniem jest doradztwo i wsparcie biznesu. Platforma, którą wspólnie wdrożyliśmy, ułatwia sprzedawanie dotacji i grantów na projekty inwestycyjne oraz badawczo-rozwojowe. Została stworzona dla wszystkich uczestników procesu pozyskiwania dotacji — przedsiębiorców, instytucji finansowych (na przykład banków) oraz ekspertów wspierających pracę nad pozyskiwaniem środków.

Opinia klienta

""
Jak rozwiązaliśmy zadanie?

Naszym zadaniem było przekształcenie koncepcji klienta w kompleksowe i funkcjonalne narzędzie, które łączy potrzeby różnych grup użytkowników w jednym miejscu. Rozpoczęliśmy od analizy potrzeb klienta oraz specyfiki rynku dotacji. Następnie zaprojektowaliśmy nowoczesny i intuicyjny interfejs, który zapewnia łatwą nawigację oraz spójność wizualną. Na stronie standardowo wdrożyliśmy podstawowe skrypty analityczne, zoptymalizowaliśmy ją pod kątem SEO.
Projekt posiadał kilka unikatowych i specyficznych oczekiwań.

 

 

Rozwiązanie umożliwiające łatwe i szybkie odnajdywanie grantów i dotacji

 

W tym celu zaprojektowaliśmy zaawansowaną wyszukiwarkę, która bierze pod uwagę najważniejsze kryteria z punktu widzenia osób poszukujących dotacji: cele na jakie można przeznaczyć środki, zasięg terytorialny oraz wielkość firmy, która może wystartować w konkursie. Każdy rekord w bazie (konkurs grantowy) ma swoją dedykowaną podstronę, gdzie można przeczytać więcej szczegółów oraz wypełnić formularz kontaktowy.

 

Skalowalność

 

Strona została zbudowana w technologii WordPress z wykorzystaniem Elementora, co pozwala na łatwą edycję i aktualizację, a także rozwój strony w przyszłości (również przez samego Klienta). Był to czynnik niebagatelny, ponieważ na etapie poznawania potrzeb i układania strategii ustaliliśmy, że działanie i wygląd strony będą ewoluowały - będą pojawiały się nowe funkcjonalności a te obecne będą udoskonalane. Zaproponowaliśmy CMS WordPress z powodu jego dużej elastyczności i kontroli nad każdym elementem interfejsu. Efektem naszych działań jest funkcjonalna i skalowalna platforma, która upraszcza proces pozyskiwania funduszy oraz ułatwia komunikację między uczestnikami.

 

Integracja z CRM

 

Dla klienta ważne było, aby wszystkie zgłoszenia zebrane przez stronę www były katalogowane w systemie CRM. To niezbędne, aby odpowiednio zarządzać dalszą obsługą i kontaktem z klientem przez sieć doradców. Klient wybrał system, który dobrze zna - CRM ZOHO. Naszą rolą było wykonanie integracji wszystkich formularzy kontaktowych w serwisie tak aby transfer danych odbywał się automatycznie.

Komentarz

"Strona, którą stworzyliśmy, jest podstawowym elementem obecności nowej marki w internecie. Jest niezbędnym pierwszym krokiem, który został postawiony bardzo sprawnie i szybko. Mamy pełną świadomość, że projekt będzie ulegał przeobrażeniom i będzie się rozwijał na podstawie opinii klientów oraz doradców grantowych. Z tygodnia na tydzień będzie stawał się coraz lepszy i doskonalszy. Bardzo lubię takie podejście, bo uwzględnia wagę bieżących potrzeb i faktycznego feedbacku. Nie trwoniliśmy środków i czasu na próbę odgadywania ich wszystkich. Stworzyliśmy bardzo elastyczne rozwiązanie ze wszystkimi podstawowymi i kluczowymi funkcjonalnościami. Teraz zarówno perspektywa biznesowa oraz potrzeby klientów pokażą nam dalszy kierunek rozwoju narzędzia. "
Tomek Kaczmarek
Tomek Kaczmarek, Członek zarządu w eCommerce Team