ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
Budowa obecności online marki Autopay

Budowa obecności online marki Autopay

Czas trwania

czerwiec 2019 - TRWA

Wyzwanie

Kompleksowa budowa i egzekwowanie strategii obecności w wybranych social mediach. Dodatkowym ważnym elementem współpracy było wsparcie strategiczne i obsługa kanałów pomocowych firmy (przede wszystkim Messenger). Wzięliśmy też udział w pracach koncepcyjnych i wdrożeniu (między innymi łączenie profili, zmiana nazw) wielokrotnie nagradzanego rebrandingu Blue Media do parasolowej marki Autopay.

Klient

Grupa Autopay to pionierski polski fintech dostarczający usługi i rozwiązania dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce. Został założony w 1999 roku (jeszcze jako Blue Media), a zakres ich działań zaczyna się od płatności online w serwisach internetowych, przez automatyczne płatności za przejazdy autostradami po usługi weryfikacyjne.

Opinia klienta

"Początek współpracy z eCommerce Team związany był jedynie z bieżącym zarządzaniem naszymi kanałami na Facebook oraz LinkedIn. Jednak dzięki ogromnemu zaangażowaniu, kreatywnemu podejściu, dużej dawce wiedzy na temat social media oraz - co najważniejsze – dobrym efektom prowadzonych działań zdecydowaliśmy się na rozszerzenie współpracy z eCommerce Team o kolejne aspekty obecności spółki Autopay w social media. Obecnie eCommerce Team odpowiada nie tylko za część wykonawczą ale wspiera nas również strategicznie, odpowiada za rozwój działań content marketingowych (w tym szczególnie materiałów video czy Digital Singage) oraz monitoring postrzegania marki w internecie."
Damian Lüdke, Dyrektor Marketingu w Autopay SA
Jak rozwiązaliśmy to zadanie?

Cały projekt skupiony jest wokół budowania obecności firmy w social media według określonej wcześniej strategii. Content (m.in. treści, grafika, wideo) tworzymy na podstawie planów wydawniczych i szczegółowo zaprojektowanego brandbooka, które są na bieżąco konstruowane i konsultowane z pracownikami Autopay. W celu zwiększenia zaangażowania użytkowników dbamy o nieustanne zarządzanie komentarzami jak również działaniami płatnymi w social media (Facebook oraz LinkedIn). Dostarczamy aktualne analizy, sugestie optymalizacji i raporty odnośnie prowadzonych działań.

Wspieramy też prowadzenie prywatnych profili pracowników kadry zarządzającej, dbając o spójność treści, promowanie kampanii firmy czy akcje nastawione na HR. Dodatkowo również uczestniczymy we wspólnych projektach z firmami trzecimi (takimi jak na przykład Universal Mccann). Obecnie zakres współpracy obejmuje też między innymi obsługę Digital Singage.

Komentarz

"Budowanie obecności firmy w social media według określonej wcześniej strategii to jeden z kluczowych aspektów działań marketingowych skierowanych przede wszystkim na budowę wizerunku. Firmy, które chcą być widoczne w social media, a więc w długiej perspektywie pozyskiwać klientów z tego kanału, powinny budować zaangażowane wokół swoich produktów/usług społeczności. Social media dla fintechu to też miejsce do pokazania skali działań, profesjonalizmu i uczestnictwa w tworzeniu rynku - co świetnie widać na przykładzie Autopay, który obecnie jest największym polskiej firmy tej branży na LinkedIn."
Piotr Jeske
Piotr Jeske, Specjalista ds. strategii w eCommerce Team