Poukładamy Twój marketing

/
/
Kompleksowa migracja i redesign strony Akuku

Kompleksowa migracja i redesign strony Akuku

Czas trwania

Luty – Wrzesień 2024

Wyzwanie

Migracja serwisu i redesign strony www Głównymi celami projektu było przygotowanie spójnej, przygotowanej do dalszego rozwoju identyfikacji wizualnej oraz migracja strony Akuku z dotychczasowego systemu zarządzania treścią na WordPress - połączona z pełnym odświeżeniem strony pod kątem designu i funkcjonalnym. Zależało nam na stworzeniu nowoczesnego, przyjaznego użytkownikowi interfejsu, który odpowiadałby na potrzeby klientów i wspierał strategię marki w sprzedaży offline.

Klient

Akuku to rozpoznawalna marka w branży artykułów dziecięcych, która oferuje produkty idealnie dopasowane do potrzeb zarówno rodziców jak i maluszka. Większa część procesu produkcji odbywa się w Polsce, a każde oferowane przez naszego partnera rozwiązanie przechodzi specjalistyczne badania i testy.

Opinia klienta

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Migracja strony przebiegła sprawnie, a wszystkie produkty zostały przeniesione bez żadnych problemów. Nowy wygląd strony w pełni oddaje charakter naszej marki, a dodatkowa funkcjonalność z lokalizacją sklepów to świetne rozwiązanie, które ułatwia naszym klientom dostęp do naszych produktów. Zespół wykazał się profesjonalizmem na każdym etapie projektu, od warsztatów aż po wdrożenie. To duży krok naprzód dla naszej marki i świetna baza do dalszego rozwoju."
Jak rozwiązaliśmy zadanie?

Współpraca rozpoczęła się od warsztatów Brand Discovery, podczas których wypracowaliśmy cele i strategię wizualną. Następnie opracowaliśmy strukturę strony i stworzyliśmy makiety treści, które posłużyły do przygotowania finalnych makiet graficznych.
Kolejnym krokiem była migracja strony z poprzedniego CMS na WordPress, obejmująca automatyczne przeniesienie 260 produktów przy zachowaniu wszystkich danych w nienaruszonym stanie. Po zakończeniu tego procesu uruchomiliśmy witrynę w trzech wersjach językowych, co umożliwiło dotarcie do szerszego grona odbiorców.
Dodaliśmy również niestandardowy moduł lokalizacji, pozwalający użytkownikom na szybkie odnalezienie sklepów stacjonarnych oferujących produkty Akuku. W efekcie powstała nowoczesna, wielojęzyczna strona o świeżym wyglądzie, rozszerzonej funkcjonalności i łatwej dostępności dla klientów.

Komentarz

"Ten projekt jest przykładem kompleksowego podejścia do projektowania doświadczenia użytkownika, w którym każdy etap – od dogłębnego poznania marki i wypracowania koncepcji wizualnej po migrację strony i wdrożenie serwisu – przynosi realną wartość końcowemu odbiorcy. Przejście od opracowania struktury i wczesnych makiet treści do finalnych projektów graficznych pozwoliło stworzyć intuicyjną i spójną wizualnie nawigację, zachowując równowagę między estetyką a funkcjonalnością. Migracja na WordPress z automatycznym przeniesieniem produktów zapewniła integralność danych. Dzięki holistycznemu podejściu i zaangażowaniu naszego zespołu oraz marki Akuku, stworzyliśmy nowoczesne, intuicyjne rozwiązanie, odpowiadające na potrzeby użytkowników i wspierające rozwój marki na rynku międzynarodowym."
Aleksandra Jewuła
Aleksandra Jewuła, UX Designerka w Artistic Mess