ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

Maturapka

Czas trwania

październik 2023 - teraz

Wyzwanie

Kompleksowa budowa strategii obecności marki zarówno w social media (Facebook, Instagram, TikTok), jak również poprzez działania reklamowe (Google Ads) i pozycjonowanie strony

Klient

To aplikacja edukacyjna, która pomaga usystematyzować wiedzę na poziomie licealnym. Oferuje interaktywne, tworzone przez dydaktyków quizy — dzięki którym można przygotować się do matury z historii, WOS-u, geografii lub biologii.

Rozwiązanie

Naszym celem było zaprojektowanie strategii działań, które trafiąmłodych użytkowników i ich rodziców, dlatego w główniej mierze postawiliśmy na działania w social media, czyli miejsce, gdzie przebywają najczęściej. W dużej mierze są to działania na TikToku, najbardziej obleganym przed młodych ludzi medium. Dodatkowo wspierane osobnymi działaniami na Instagramie i Facebooku.
Wzmocniliśmy także pozycjonowanie strony marki, tak aby odbiorcy przy wpisaniu konkretnych fraz w wyszukiwarkę, trafili na stronę, gdzie mogą skorzystać z aplikacji.
W celu zwiększenia tych działań i rozpoznawalności marki wdrożyliśmy również wsparcie reklamowe Google Ads.

Komentarz

"MaturApka jest produktem nowym na rynku, w trakcie budowania swojej rozpoznawalności wśród grupy docelowej. Jednocześnie jej specyfika sprawia, że największy popyt na nią jest sezonowy - mniej więcej w okresie styczeń-kwiecień. Wspólnie z klientem uznaliśmy, że najskuteczniejszym i najszybszym kanałem dotarcia właśnie w tym momencie do przyszłych maturzystów będzie Google Ads. Dzięki możliwościom jakie dają między innymi kampanie Search oraz Demand Generation mogliśmy skutecznie dotrzeć "tu i teraz" do uczniów poszukujących wsparcia w nauce i powtórkach materiału."
Karolina Jurgowiak
Karolina Jurgowiak, Performance Marketing Hub Leader