ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
Młodzi wyborcy

Młodzi wyborcy

Czas trwania

Lipiec 2023

Wyzwanie

Zaprojektowanie i wdrożenie landing page do pobrania raportu "Debiutanci '23" - portretu Polek i Polaków, którzy jesienią 2023 r. będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w wyborach.

Klient

Profeina obsługuje klientów na rynku polskim oraz - dzięki sieci Enterie - także na rynkach zagranicznych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w USA i Afryce. Agencja świadczy usługi doradcze i PR dla polskich i zagranicznych firm planujących wejście na rynek polski oraz działania lub debiut za granicą.

Rozwiązanie

Stanęliśmy przed niezwykle przyjemnym wyzwaniem, ponieważ promowany raport jest cennym i ciekawym podsumowaniem badania przeprowadzonego wśród najmłodszych wyborców. Pokazuje ich obawy, wartości jakimi się kierują, ale także stara się obrazować przyczyny takiego stanu rzeczy.

 

Naszym zdaniem było stworzenie strony, która w sposób "zajawkowy" będzie prezentowała wyniki tego raportu i zachęci do pobrania całej publikacji.

Opinia klienta

profeina-logo
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque interdum lectus vitae elit iaculis, in eleifend tellus aliquam. Phasellus venenatis volutpat risus eu dapibus. Vestibulum quis pellentesque augue, ut ultricies nibh. Maecenas blandit lorem eros, nec finibus lacus tempus eu. Aliquam vitae eleifend diam. Aliquam id iaculis lorem, vitae iaculis eros. Quisque vitae lorem facilisis, tempus augue sit amet, dignissim nisi."
Lorem Ipsum, Profeina

Komentarz

"Pokolenie Z nie pamięta innej polityki niż Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość, boleśnie doświadczyła skutków globalnej pandemii COVID-19 (nauka zdalna, ograniczone możliwości kontaktu) oraz wychowuje się w świecie, w którym na każdym kroku mówi się 
o ekologicznej katastrofie. "Zetki" od urodzenia są otoczone technologią oraz internetem 
i w takiej rzeczywistości dorastały. To przekłada się na przekonania i wartości, jakimi się kierują w życiu. Doskonale obrazuje to raport przygotowany przez Profeinę, Lata Dwudzieste oraz Clean Air Fund. Bardzo się cieszę, że dołożyliśmy małą cegiełkę do spopularyzowania tej pracy."
Tomek Kaczmarek
Tomek Kaczmarek, Członek zarządu eCommerce Team