Poukładamy Twój marketing

/
/
Optymalizacja treści i strategia SEO dla F-Trust iWealth

Optymalizacja treści i strategia SEO dla F-Trust iWealth

Czas trwania

Współpraca trwa

Wyzwanie

Wyzwaniem przed którym stanęliśmy było wsparcie F-Trust iWealth w poprawie widoczności strony www i bloga w wynikach wyszukiwania. Firma zajmuje się przede wszystkim dystrybucją funduszy inwestycyjnych, jednak dużą uwagę przykłada do edukowania klientów. Poprawa pozycji w Google ma zwiększyć ruch na stronie, ale też poszerzyć zasięg treści poradnikowych i komentarzy - aby tym samym podnieść wiedzę na temat rynku finansowego w Polsce.

Klient

F-Trust iWealth to dystrybutor funduszy inwestycyjnych, który umożliwia lokowanie środków w fundusze inwestycyjne otwarte, fundusze inwestycyjne zamknięte oraz strategie asset management. Firma świadczy dla swoich klientów najwyższej jakości usługi nieodpłatnego doradztwa inwestycyjnego, oparte o zaawansowane rozwiązania technologiczne (autorska Platforma Funduszy) oraz wiedzę najlepszych na rynku ekspertów branży finansowej.

Rozwiązanie

W celu zwiększenia widoczności F-Trust iWealth w organicznych wynikach wyszukiwania wdrożyliśmy kompleksową strategię SEO, która obejmowała analizę zainteresowań użytkowników oraz badanie popularności fraz kluczowych związanych z inwestycjami i oszczędnościami. Na tej podstawie stworzyliśmy również teksty na serwisy zewnętrzne i stronę Klienta.

 

Początkowo artykuły koncentrowały się na podstawach inwestowania oraz produktach finansowych, takich jak fundusze inwestycyjne. W miarę postępu projektu rozszerzyliśmy zakres tematów, wprowadzając bardziej również te skierowane do bardziej zaawansowanych inwestorów i inwestorek.

 

Optymalizacja treści obejmowała użycie odpowiednich fraz kluczowych, linkowanie wewnętrzne oraz poprawę struktury nagłówków, co pozytywnie wpłynęło na indeksowanie przez Google. Dodatkowo przeprowadziliśmy optymalizację techniczną strony, by poprawić jej czas ładowania i użyteczność.

Komentarz

"Statystyki z ostatnich na dzień dodania case study 7 miesięcy pokazują, że regularne publikowanie wpisów blogowych ma ogromny sens biznesowy i przynosi wymierne rezultaty. Liczba wyświetleń serwisu F-Trust iWealth (zakładka blog) od czerwca do grudnia 2024 (w porównaniu z poprzednim okresem) wzrosła o ponad 25%. Przełożyło się to także na liczbę kliknięć, która wzrosła o ponad 61% (analogiczny przedział dat). Widać trend wzrostowy, co pokazuje, że każdy kolejny wpis ma znaczenie i warto w dalszym ciągu publikować nowe treści. "
Kinga Arend, Spec. ds. Contentu