ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
Pozycjonowanie Autopay.de

Pozycjonowanie Autopay.de

Czas trwania

wrzesień 2022 - obecnie

Wyzwanie

Pozycjonowanie serwisu autopay.de na rynku niemiecki.  Na samym początku naszym celem było zwiększenie widoczności strony na frazy związane z płatnymi autostradami w Polsce oraz zwiększenie rozpoznawalności marki Autopay na rynku niemieckim.  Kolejnym etapem, w który wkraczamy, jest zwiększenie ruchu organicznego na rynku niemieckim związanego z winietami w krajach takich jak Austria, Czechy, Słowacja, Słowenia, Węgry i Szwajcaria.

Klient

Autopay GmbH to spółka wchodząca w skład grupy Autopay, funkcjonująca na rynku niemieckim. Firma zajmuje się obsługą płatności za autostrady w Polsce oraz sprzedażą elektronicznych winiet i biletów drogowych do Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i na Węgry. Swoją ofertę firma kieruje do klientów niemieckojęzycznych. 

Opinia klienta

"Jednym z celów rozwoju naszej marki było zwiększenie widoczności strony i samej marki wśród na rynku niemieckim. Zespół eCommerce Team podjął się tego wyzwania, skutecznie wzmacniając naszą pozycję. Indywidualne podejście oraz czytelne raporty również miały dla nas duże znaczenie. Jesteśmy zadowoleni z efektów współpracy i polecamy ich usługi każdej firmie, która poszukuje partnera w dziedzinie pozycjonowania oraz rozwoju obecności online."
Przedstawiciel , Autopay GmbH
Jak rozwiązaliśmy to zadanie?

Nasz praca polegała na kompleksowym pozycjonowaniu serwisu. Na bieżąco dokonywaliśmy jego optymalizacji, budowaliśmy autorytet poprzez pozyskiwanie linków zewnętrznych, rozwijaliśmy sekcję blogową oraz linkowanie wewnętrzne. Wszystkie działania były nadzorowane i analizowane pod względem zmiany pozycji i ruchu na stronie. Poprzez odpowiednie podejmowanie działań na każdym etapie prac serwis po kilku miesiącach zaczął zdobywać widoczność w wynikach wyszukiwania na rynku niemieckim, która w dalszym ciągu wzrasta wraz z jego rozwojem. Nasze prace nie tylko skupiały się na konkretnych frazach kluczowych, ale nad możliwością wzrostu ruchu organicznego w serwisie. W związku z tym braliśmy czynny udział w przekazywaniu rekomendacji do dalszego rozwoju serwisu oraz wspomagaliśmy proces przebudowy serwisu, tak aby utrzymać ruch i nie stracić wypracowanych pozycji.

24e00511444acb9024ea648b34421cb6

Komentarz

"Pozycjonując strony, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i tutaj też tak było. Praca z Autopay GMBH to z jednej strony wyzwanie trafienia do klienta niemieckiego, a z drugiej ciągłe wsparcie prężnie rozwijającej się firmy wkraczającej na nowe rynki, z nowymi produktami i usługami. Kluczowa jest współpraca z firmą na wielu płaszczyznach, jednak ostatecznie dobrze jest uczestniczyć w rozwoju firmy i widzieć ciągłe wzrosty. "
Agata Kieć
Agata Klimek, Specjalista ds. SEO w eCommerce Team