W ramach realizacji tego projektu dostarczyliśmy wideo wizerunkowe. Termin oraz godzina nagrania zostały dopasowane do harmonogramu klienta, aby prace przy filmie mogły przebiegać zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami.
Nagranie odbyło się w siedzibie firmy Autopay, gdzie przygotowaliśmy odpowiedni sprzęt, aby zaaranżować salę konferencyjną na potrzeby produkcji. Zadbaliśmy o oświetlenie, udźwiękowienie oraz rejestrację obrazu na dwóch kamerach, co umożliwiło płynne cięcia i zmiany w postprodukcji. W trakcie realizacji mieliśmy również okazję wcielić się w rolę dziennikarza, pomagając uzyskać odpowiedzi zgodne z wymaganiami oraz oczekiwaniami klienta.
Po zakończeniu nagrań przystąpiliśmy do postprodukcji obejmującej utrzymanie materiału w brandingu Autopay. Proces edycji pozwolił na stworzenie materiału zgodnego z identyfikacją wizualną marki oraz idealnie dopasowanego do raportu Cashless. Efektem końcowym jest 3-minutowe wideo, które skutecznie podkreśla pozycję Autopay jako lidera branży płatniczej, wspierając i strategię komunikacyjną.
Komentarz