ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

Renomed

Czas trwania

Maj 2022 - Czerwiec 2023

Wyzwanie

Mówiąc krótko: ewolucja tego, co zastaliśmy. Wprowadzenie nowej szaty i podstawowa optymalizacja sklepu pod kątem UX/CTA, uruchomienie pierwszych budżetów reklamowych Google Ads oraz zintensyfikowanie działań SEO.

Klient

Uwielbiamy takie historie: trafił do nas Klient ze świetnym produktem - w tym przypadku nożyczkami (nie boimy się tego powiedzieć - NAJLEPSZYMI NA ŚWIECIE). Firma na rynku jest obecna od 1981 roku 
i ma ugruntowaną pozycję.

Klient nigdy specjalnie nie zastanawiał się nad sprzedażą w internecie, jak sam mówił, miał “jakiś sklep”, jakąś stronę internetową, ale nie pokładał w nim wówczas szczególnych oczekiwań…

Rozwiązanie

Już po kilku miesiącach okazało się, że wbrew obawom klienta, produkt całkiem nieźle może się sprzedawać w internecie. Każdy kolejny miesiąc dawał dalsze wzrosty sprzedaży, zaczynaliśmy od poziomu 1 000 złotych przychodu miesięcznie, a już po pół roku dobiliśmy do wartości 10 000 zł. Co ważne, widzimy dalszy potencjał do wzrostu i przede wszystkim ogromny potencjał samego produktu.

 

Dzięki efektom i wypracowanemu wzrostowi sprzedaży, Klient zaczął wierzyć w to co mówimy / robimy, widzi że “z tego internetu może coś wyjść”.

 

Po upływie roku i po przedstawieniu naszych rekomendacji dotyczących strategicznych działań mających na celu dalszy rozwój obecności (i sprzedaży) online, wspólnie podjęliśmy decyzje, że:

 

  • zmieniamy szatę graficzną sklepu (nowa dostępna od połowy czerwca 2023),
  • utrzymujemy nasze dotychczasowe działania online wynikające ze zbudowanej strategii,
  • prowadzimy kolejne optymalizacje zaplanowanych działań.

Opinia klienta

renomed-logo
"Naszą obecność w Internecie traktowaliśmy zawsze jako rzecz istotną, jednak nie najważniejszą. Oczywiście mieliśmy świadomość, że trzeba w nim być, jednak w związku z natłokiem bieżących spraw związanych z prowadzeniem firmy, nie znajdowaliśmy wystarczająco dużo czasu, aby zająć się tematem profesjonalnie oraz nie mieliśmy wystarczającej wiedzy jak to zrobić. Dzięki współpracy eCommerce Team uwierzyliśmy 
w to medium i w fakt, że nawet w dość mało sprzedażowym produkcie, można odnieść sukces w internecie. Dodatkowo wiemy już teraz, że jest to ciągła praca wymagająca dostosowywania się do zmieniających się kryteriów wyszukiwania, więc dobrze mieć kogoś kto się na tym zna."
Michał Ruciński,

Komentarz

"Trafia do nas wielu klientów, którzy przez lata działań w internecie nie odnosili znaczących sukcesów sprzedażowych. Na ogół wiąże się to z nieodpowiednio dobraną strategią lub brakiem znajomości swojego klienta. Jako firma, która działa już kilka lat na rynku rozumiemy, skąd u przedsiębiorców bierze się takie podejście. Dlatego, chcąc poukładać ich marketing, zaczynamy właśnie od rozpoznania bieżącej pozycji marki i ustalenia strategii - jak widać na tym przykładzie nie zawsze jest konieczność “zaorania” ciężko zbudowanego przez właścicieli i ich pracowników wizerunku. 
Wydaje Wam się, że kojarzycie podobnego klienta? 😉 Jeśli tak, to zapraszamy na bardzo niezobowiązującą konsultację przy kawie i serniku, podczas której będziemy mogli wymienić się z Wami doświadczeniami i naszym podejściem do budowania obecności w świecie online. 
Z zyskiem!"
Piotr Jeske
Piotr Jeske, Strategia

Za cały projekt oraz współpracę z Renomed odpowiedzialni byli:

Piotr Jeske
Piotr Jeske
#Prezes zarządu
#Strategia

Jestem współtwórcą  eCommerce Team i entuzjastą rozwiązań internetowych oraz e-commerce w każdej postaci. W firmie odpowiadam przede wszystkim za tworzenie strategii i działania SEO.

Karolina Jurgowiak
Karolina Jurgowiak
#Performance marketing hub leader
#Content
#Social Selling

W wolnych chwilach zajmuję się rękodziełem, uprawiam ogród i dużo czytam (najczęściej kryminały, thrillery i książki o psychologii). W eCommerce Team wspieram naszych klientów w tworzeniu treści, prowadzeniu działań płatnych i social sellingu.