Poukładamy Twój marketing

/
/
Redesign sklepu internetowego dla marki Renomed

Redesign sklepu internetowego dla marki Renomed

Czas trwania

Maj 2022 - Czerwiec 2023

Wyzwanie

Mówiąc krótko: ewolucja tego, co zastaliśmy. Wprowadzenie nowej szaty i podstawowa optymalizacja sklepu pod kątem UX/CTA, uruchomienie pierwszych budżetów reklamowych Google Ads oraz zintensyfikowanie działań SEO.

Klient

Uwielbiamy takie historie: trafił do nas Klient ze świetnym produktem - w tym przypadku nożyczkami (nie boimy się tego powiedzieć - NAJLEPSZYMI NA ŚWIECIE). Firma na rynku jest obecna od 1981 roku 
i ma ugruntowaną pozycję.

Klient nigdy specjalnie nie zastanawiał się nad sprzedażą w internecie, jak sam mówił, miał “jakiś sklep”, jakąś stronę internetową, ale nie pokładał w nim wówczas szczególnych oczekiwań…

Rozwiązanie

Już po kilku miesiącach okazało się, że wbrew obawom klienta, produkt całkiem nieźle może się sprzedawać w internecie. Każdy kolejny miesiąc dawał dalsze wzrosty sprzedaży, zaczynaliśmy od poziomu 1 000 złotych przychodu miesięcznie, a już po pół roku dobiliśmy do wartości 10 000 zł. Co ważne, widzimy dalszy potencjał do wzrostu i przede wszystkim ogromny potencjał samego produktu.

 

Dzięki efektom i wypracowanemu wzrostowi sprzedaży, Klient zaczął wierzyć w to co mówimy / robimy, widzi że “z tego internetu może coś wyjść”.

 

Po upływie roku i po przedstawieniu naszych rekomendacji dotyczących strategicznych działań mających na celu dalszy rozwój obecności (i sprzedaży) online, wspólnie podjęliśmy decyzje, że:

 

  • zmieniamy szatę graficzną sklepu (nowa dostępna od połowy czerwca 2023),
  • utrzymujemy nasze dotychczasowe działania online wynikające ze zbudowanej strategii,
  • prowadzimy kolejne optymalizacje zaplanowanych działań.

Opinia klienta

renomed-logo
"Naszą obecność w Internecie traktowaliśmy zawsze jako rzecz istotną, jednak nie najważniejszą. Oczywiście mieliśmy świadomość, że trzeba w nim być, jednak w związku z natłokiem bieżących spraw związanych z prowadzeniem firmy, nie znajdowaliśmy wystarczająco dużo czasu, aby zająć się tematem profesjonalnie oraz nie mieliśmy wystarczającej wiedzy jak to zrobić. Dzięki współpracy eCommerce Team uwierzyliśmy 
w to medium i w fakt, że nawet w dość mało sprzedażowym produkcie, można odnieść sukces w internecie. Dodatkowo wiemy już teraz, że jest to ciągła praca wymagająca dostosowywania się do zmieniających się kryteriów wyszukiwania, więc dobrze mieć kogoś kto się na tym zna."
Michał Ruciński, Co-owner at Renomed Sp. z o.o.

Komentarz

"Trafia do nas wielu klientów, którzy przez lata działań w internecie nie odnosili znaczących sukcesów sprzedażowych. Na ogół wiąże się to z nieodpowiednio dobraną strategią lub brakiem znajomości swojego klienta. Jako firma, która działa już kilka lat na rynku rozumiemy, skąd u przedsiębiorców bierze się takie podejście. Dlatego, chcąc poukładać ich marketing, zaczynamy właśnie od rozpoznania bieżącej pozycji marki i ustalenia strategii - jak widać na tym przykładzie nie zawsze jest konieczność “zaorania” ciężko zbudowanego przez właścicieli i ich pracowników wizerunku. 
Wydaje Wam się, że kojarzycie podobnego klienta? 😉 Jeśli tak, to zapraszamy na bardzo niezobowiązującą konsultację przy kawie i serniku, podczas której będziemy mogli wymienić się z Wami doświadczeniami i naszym podejściem do budowania obecności w świecie online. 
Z zyskiem!"
Piotr Jeske
Piotr Jeske, Strategia

Za cały projekt oraz współpracę z Renomed odpowiedzialni byli:

Piotr Jeske
Piotr Jeske
#Prezes zarządu
#Strategia

Jestem współtwórcą  eCommerce Team i entuzjastą rozwiązań internetowych oraz e-commerce w każdej postaci. W firmie odpowiadam przede wszystkim za tworzenie strategii i działania SEO.

Karolina Jurgowiak
Karolina Jurgowiak
#Performance marketing hub leader
#Content
#Social Selling

W wolnych chwilach zajmuję się rękodziełem, uprawiam ogród i dużo czytam (najczęściej kryminały, thrillery i książki o psychologii). W eCommerce Team wspieram naszych klientów w tworzeniu treści, prowadzeniu działań płatnych i social sellingu.