![](https://ecommerceteam.pl/wp-content/uploads/2023/09/case-study-renomed-single-image.jpg)
Już po kilku miesiącach okazało się, że wbrew obawom klienta, produkt całkiem nieźle może się sprzedawać w internecie. Każdy kolejny miesiąc dawał dalsze wzrosty sprzedaży, zaczynaliśmy od poziomu 1 000 złotych przychodu miesięcznie, a już po pół roku dobiliśmy do wartości 10 000 zł. Co ważne, widzimy dalszy potencjał do wzrostu i przede wszystkim ogromny potencjał samego produktu.
Dzięki efektom i wypracowanemu wzrostowi sprzedaży, Klient zaczął wierzyć w to co mówimy / robimy, widzi że “z tego internetu może coś wyjść”.
Po upływie roku i po przedstawieniu naszych rekomendacji dotyczących strategicznych działań mających na celu dalszy rozwój obecności (i sprzedaży) online, wspólnie podjęliśmy decyzje, że:
- zmieniamy szatę graficzną sklepu (nowa dostępna od połowy czerwca 2023),
- utrzymujemy nasze dotychczasowe działania online wynikające ze zbudowanej strategii,
- prowadzimy kolejne optymalizacje zaplanowanych działań.
Opinia klienta
![renomed-logo](https://ecommerceteam.pl/wp-content/uploads/2023/09/renomed-logo.png)
![](https://ecommerceteam.pl/wp-content/uploads/2023/09/case-study-renomed-double-image-1.jpg)
![](https://ecommerceteam.pl/wp-content/uploads/2023/09/case-study-renomed-double-image-2.jpg)
Za cały projekt oraz współpracę z Renomed odpowiedzialni byli:
![Piotr Jeske](https://ecommerceteam.pl/wp-content/uploads/2023/06/avatary-ludzi-piotr.jpg)
Jestem współtwórcą eCommerce Team i entuzjastą rozwiązań internetowych oraz e-commerce w każdej postaci. W firmie odpowiadam przede wszystkim za tworzenie strategii i działania SEO.
![Karolina Jurgowiak](https://ecommerceteam.pl/wp-content/uploads/2023/06/avatary-ludzi-karolina.jpg)
W wolnych chwilach zajmuję się rękodziełem, uprawiam ogród i dużo czytam (najczęściej kryminały, thrillery i książki o psychologii). W eCommerce Team wspieram naszych klientów w tworzeniu treści, prowadzeniu działań płatnych i social sellingu.
Komentarz