ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

Sadvit

Czas trwania

Październik - grudzień 2023

Wyzwanie

Zadanie obejmowało stworzenie nowej szaty graficznej sklepu internetowego sadvit.pl oraz optymalizację kodu strony w celu poprawy jej wydajności. Poprzednia konfiguracja, obciążona dużą liczbą wtyczek, znacznie spowalniała funkcjonowanie serwisu.

Klient

Sadvit to rodzinna tłocznia soków z wareckiego zagłębia sadowniczego, działająca od 2012 roku. Specjalizuje się w produkcji soków wyciskanych na zimno z całych owoców — NFC (Not From Concentrate) oraz smoothies.

Rozwiązanie

Wspólnie z Klientem ustaliliśmy, jak powinien wyglądać nowy sklep — wykonaliśmy desk research, przeanalizowaliśmy konkurencję i przedstawiliśmy 2 wersje moodboardów. W kolejnym kroku przeprowadziliśmy warsztaty, gdzie wspólnie wypracowaliśmy wartości oraz kierunek wizualny, w którym chcemy podążać. Następnie w sposób iteracyjny przystąpiliśmy do projektowania kolejnych podstron i widoków. Cały proces projektowy wyszedł spod ręki Aleksandry Jewuły, przy wykorzystaniu dostarczonych przez klienta materiałów.

Kolejnymi krokami były wdrożenie i testy, którymi zajął się Oskar Rink. Sklep został oparty na CMS WordPress, rozbudowanym o Woocommerce. Wybór ten wynikał z przywiązania klienta do wcześniejszej platformy.

Komentarz

"Rodzinna polska firma działająca w przyjemnej i bliskiej mojemu sercu branży przetwórstwa owocowego — trudno o lepszy projekt finalizowany "na Gwiazdkę" 2023 roku. Mam nadzieję, że ogromne zmiany, które udało nam się wspólnie wypracować z zespołem Sadvit przyczynią się do wzrostu sprzedaży oraz będą solidnym fundamentem do dalszego rozwoju. Nowy wygląd sklepu to jedynie część wprowadzonych przez nas zmian. Znaczna część naszej pracy jest niewidoczna na pierwszy rzut oka dla użytkownika. Od teraz wszystkie skrypty na zapleczu działają optymalnie i nie dublują się, a to wszystko przekłada się to na całościową poprawę doświadczeń zakupowych dla klienta. Chciałem podziękować swojemu zespołowi, który bardzo dużo wysiłku i pracy włożył w projekt, z którego możemy być dumni. Ogromne podziękowania należą się także zespołowi Sadvit — po pierwsze za zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni oraz za współprace i wszystkie dyskusje, które uczyniły finalny projekt jeszcze lepszym."
Tomek Kaczmarek
Tomek Kaczmarek, Członek zarządu eCommerce Team