ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Współpraca z agencją – jak rozpocząć i nadać dostępy w kilku krokach?

/Blog

Współpraca z agencją – jak rozpocząć i nadać dostępy w kilku krokach?

Maciej Świstoń

Więc współpraca z agencją! Podjąłeś już decyzję. Skorzystasz z usług profesjonalistów, aby wspomóc swój biznes w Internecie. Zastanawiasz się pewnie co dalej? Bez obaw! Pokażemy Ci jak bezproblemowo rozpocząć współpracę z agencją!

Najważniejsze jest zaufanie – zdecydowałeś się na współpracę z najlepszymi, nie musisz mieć więc obaw o to, że coś pójdzie nie tak. Znamy się na Internecie najlepiej – możesz nam zaufać.

Drugim ważnym elementem jest przekazanie agencji odpowiednich narzędzi. Od tego jak to teraz zrobimy, zależy czy nasza współpraca będzie przebiegać bezproblemowo pod względem technicznym.

Osiem kroków – tyle cię dzieli od przekazania dostępów które są konieczne do rozpoczęcia pracy z naszej strony i rozpoczęcia zdobywania konwersji.

Zacznij od nadania dostępów Google

Krok pierwszy: Identyfikator Google ADS

W pierwszej kolejności, należy zalogować się do usługi Google ADS, a następnie kliknąć ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu. Na dole menu znajdziemy potrzebny „identyfikator klienta”. Należy go przekazać agencji i nie podawać nikomu nieznajomemu.

Krok drugi: Nadanie dostępu do Google Analytics

W tym celu należy zalogować się do usługi Google Analytics i wybrać panel ustawień (administracja) w lewym dolnym rogu.

Następnie nadajemy dostęp do konta Google Analytics poprzez opcję „Zarządzanie Użytkownikami Konta”.  W tym miejscu dodajemy użytkownika, wprowadzamy adres mailowy administratora podany przez agencję i nadajemy uprawnienia administratora.

Po wszystkim wystarczy tylko zatwierdzić.

Krok trzeci: Nadanie dostępu do Google Merchant

Nadanie dostępów do Google Merchant nie różni się za bardzo od tego co robiliśmy przed chwilą w Google Analytics. Tu również musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Krok czwarty: dostęp do Menadżera Tagów Google

Tu również wykonujemy te same czynności, które robiliśmy w poprzednich krokach związanych z usługami Google. W ustawieniach musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Krok piąty: Nadanie dostępu do Google Search Console

W ustawieniach musimy wprowadzić adres mailowy administratora podany przez agencję i nadać uprawnienia administratora.

Współpraca z agencją – nie zapomnij o nadaniu dostępów do CMS

Krok szósty: Dostęp do panelu strony (CMS)

W ustawieniach panelu strony, którą już posiadasz, należy odnaleźć opcję dodania nowych kont użytkownika. Wybieramy tę opcję, a następnie utworzyć konto będące kontem administratora.

Jak nadać dostępy do Facebooka?

Krok siódmy: Nadanie dostępu do Facebooka

Facebook to istotne narzędzie reklamowe bez którego trudno sobie wyobrazić promowanie twojej firmy. W pierwszej kolejności powinniśmy zalogować się do menadżera stron firmowych i przejść do „Ustawień firmowych” a potem w opcję „dodaj” w panelu użytkowników.

Otworzy się okno w którym wpisujemy adres mailowy administratora podany wcześniej przez agencję. Powinniśmy wybrać opcję „Dostęp administratora”.

W kolejnym kroku konfigurujemy ważne elementy związane z promocją i reklamą naszej strony. Uważnie wybierz elementy tak aby któregoś nie pominąć. W tym samym oknie wybieramy również dostęp do takich funkcji jak katalog produktowy, konto reklamowe i piksel. Tutaj też wybieramy odpowiednie opcje. Na koniec wybieramy „Zaproś”.

Ułatw komunikację i podział działań rozpoczynając współpracę z agencją

Krok ósmy: Ułatw komunikację między nami dzięki Trello

Aby ułatwić komunikację między nami, polecamy korzystać z platformy Trello. Jest to świetne narzędzie pozwalające planować pracę oraz przypisywać zadania.

To wszystko. Rozpocząłeś współpracę z agencją!

Oczywiście można nadać ograniczone uprawnienia, jednak będzie rodziło to problemy w przyszłości. Jak widzisz, nadanie uprawnień i przekazanie dostępów agencj jest bezpieczne i w pełni transparentne. Pamiętaj – współpracujesz z profesjonalistami!

5/5 - (3 votes)

Masz pytania?

napisz do nas

    Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych ... * rozwiń
    Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującymi mi prawami ... * rozwiń

    Maciej Świstoń

    CONTENT HUB LEADER/SOCIAL MEDIA
    Interesuję się tematyką video i technologią. Tworzę strony WWW, a po godzinach fotografuję i wykładam na UAM. Nowinki to moja specjalność. W eCommerce Team zajmuję się tworzeniem treści.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    local-e-commerce-grafika
    Tomasz Kaczmarek
    Czym jest local e-commerce? Najprościej mówiąc — local e-commerce to nic innego jak forma e-commerce, która ogranicza się do działania sklepu internetowego jedynie na lokalnym rynku (na przykład w obrębie aglomeracji, w której funkcjonuje). Konsumenci w trakcie codziennych zakupów (zakupy spożywcze, drogeryjne) przyzwyczajeni są do nabywania produktów w najbardziej dogodnych
    Ola Andrzejak
    Rolki to jeden z czterech formatów publikacji dostępnych aktualnie na Instagramie. Jak podaje www.business.instagram.com: „Reels każdego dnia uzyskują ponad 140 mld odtworzeń na Instagramie i Facebooku, dlatego ułatwiają rozwijanie społeczności, podążanie za trendami i współpracę z inspirującymi twórcami”. Aby Wasze reelsy wyróżniały się na tle innych i przyciągały uwagę widzów,
    Małgorzata Marcinkowska
    Szukacie sposobu na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, ale nie wiecie, ile kosztuje reklama w Google? W tym artykule dowiecie się, jak reklama w Google Ads może pomóc Waszej firmie, jakie są związane z nią koszty i jak efektywnie zainwestować w tę formę promocji. Czym jest reklama Google Ads? Google Ads
    Twoja firma w mapach Google - grafika
    Tomasz Kaczmarek
    Wizytówka Twojej firmy na mapach Google, powinna być jedną z pierwszych rzeczy, o której myślisz podczas planowania strategii obecności w Internecie. Mogę śmiało napisać, że obecnie brak widoczności firmy na Google Maps jest odbierana przez klientów – lub potencjalnych klientów – negatywnie. Podobnie, jak podawanie nieaktualnych informacji w już istniejących