ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

/Blog

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

Bożena Kurzyńska
mamy w marketingu grafika

Z okazji Dnia Matki a.d. 2020 postanowiliśmy przyjrzeć się reklamom video oraz akcjom marketingowym, w których występują właśnie one. Prezentujemy Wam więc „Mamy w marketingu, czyli subiektywną listę eCommerce Team” złożoną z najciekawszych reklam, w których pojawia się postać mamy. Sprawdźcie koniecznie!

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team – 4 wybrane reklamy.

1. Allegro – To czego szukasz, jest bardzo blisko… Bal

Pierwsza pozycja na liście, to wzruszająca reklama Allegro, której reżyserem jest Rodrigo Garcia Saiz, a nakręcił ją Mateo Londono. Na YouTube ma ona już prawie 3 miliony wyświetleń, artykuły na jej temat napisało chociażby polskie Elle czy Wprost.
Reklama wzbudza wiele emocji, podobnie jak inne z serii “To czego szukasz”, które wywołały niesamowity BUZZ w polskim internecie.
Zobaczcie sami:

2. Air Canada – A Mother’s Day Journey

Air Canada postanowiła pomóc Tamarze Petrou spełnić marzenie swojej mamy – Mary Petrou, fundując obu kobietom podróż do kraju rodzinnego seniorki – Grecji. W tle narracja prowadzona przez córkę, opowiadająca o tym jak ważna i wspaniała jest historia jej mamy, jak niesamowitym jest człowiekiem i jakie wartości wpoiła swoim dzieciom. Mama jest tutaj główną bohaterką, która odwiedza kraj swojego dzieciństwa.
Na YouTube film ma prawie 150 000 wyświetleń.

3. Chanel – Mother’s Day

Marka Chanel postanowiła uczcić dzień kobiet zamieniając “zwykłe” fotografie produktów na rysunki. I to nie byle jakie – bo na rysunki stworzone przez dzieci.

strona chanel z rysunkami dzieci
mothers day gifts rysunek chanel


Źródło grafik: https://www.chanel.com/us/makeup/mothers-day-gift-guide/

4. Orange – Bądź w kontakcie z bliskimi dzięki pakietowi Orange Love

Tuż za podium reklama Orange, która zakończona jest sloganem “Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi.”. Przedstawia ona w wyjątkowy sposób, jak – dzięki ciągłemu kontaktowi – matka może odczuwać to samo co syn. Mimo, że są od siebie bardzo daleko. Za reklamę opowiada agencja agencja Leo Burnett Warszawa.

Poznaliście już nasze zestawienie „Mamy w marketingu” –  jest ono czysto subiektywne. Chętnie dowiemy się, jakie kampanie związane z Dniem Matki zachwyciły Was najbardziej. Znajdują one na tej liście?

4.8/5 - (6 votes)

Masz pytania?

napisz do nas

    Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych ... * rozwiń
    Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującymi mi prawami ... * rozwiń

    Bożena Kurzyńska

    SOCIAL MEDIA/PERFORMANCE MARKETING
    Pieczenie to moja pasja. Lubię testować nowe smaki, jak i w kółko próbować wszystkiego, co pistacjowe. W eCommerce Team zajmuję się prowadzeniem social media i działań płatnych.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    Maciej Świstoń
    Firmowy blog ma cały szereg zalet. Od wsparcia w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki bądź konkretnej osoby, przez tematykę widoczności w wyszukiwarkach aż po generowanie leadów, edukacji czy – po prostu – pojawienia się w internecie. Trzeba jednak pamiętać, że zawsze powstaje on w konkretnym celu i wymaga pewnego przygotowania, konsekwencji
    Bożena Kurzyńska
    ⏰ Real time marketing ⏰ - nie każdy zna to pojęcie, ale z pewnością każdy już się z nim spotkał. Na czym polega? Jak wygląda? Czy da się go zaplanować?
    Tomasz Kaczmarek
    Dziś nie da się prowadzić biznesu, nie będąc obecnym w internecie. Budowanie wizerunku w internecie to długotrwały proces i składa się na niego wiele czynności. Jednak najważniejszą z nich jest strona internetowa. W artykule omówimy cały proces krok po kroku tak, abyś wiedział_a jak zrobić stronę internetową krok po kroku.
    Bożena Kurzyńska
    W pierwszym kwartale 2023 roku odnotowano prawie 3 miliardy aktywnych użytkowników Facebooka. Pośród tak potężnej liczby użytkowników znajdują się osoby, które z pewnością będą zainteresowane Waszą marką i będą chciały śledzić aktualności z nią związane. Dowiedzcie się więc, jak wykorzystać potencjał konta firmowego na Facebooku. Na skróty: Konto firmowe na