ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

/Blog

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

Bożena Kurzyńska
mamy w marketingu grafika

Z okazji Dnia Matki a.d. 2020 postanowiliśmy przyjrzeć się reklamom video oraz akcjom marketingowym, w których występują właśnie one. Prezentujemy Wam więc „Mamy w marketingu, czyli subiektywną listę eCommerce Team” złożoną z najciekawszych reklam, w których pojawia się postać mamy. Sprawdźcie koniecznie!

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team – 4 wybrane reklamy.

1. Allegro – To czego szukasz, jest bardzo blisko… Bal

Pierwsza pozycja na liście, to wzruszająca reklama Allegro, której reżyserem jest Rodrigo Garcia Saiz, a nakręcił ją Mateo Londono. Na YouTube ma ona już prawie 3 miliony wyświetleń, artykuły na jej temat napisało chociażby polskie Elle czy Wprost.
Reklama wzbudza wiele emocji, podobnie jak inne z serii “To czego szukasz”, które wywołały niesamowity BUZZ w polskim internecie.
Zobaczcie sami:

2. Air Canada – A Mother’s Day Journey

Air Canada postanowiła pomóc Tamarze Petrou spełnić marzenie swojej mamy – Mary Petrou, fundując obu kobietom podróż do kraju rodzinnego seniorki – Grecji. W tle narracja prowadzona przez córkę, opowiadająca o tym jak ważna i wspaniała jest historia jej mamy, jak niesamowitym jest człowiekiem i jakie wartości wpoiła swoim dzieciom. Mama jest tutaj główną bohaterką, która odwiedza kraj swojego dzieciństwa.
Na YouTube film ma prawie 150 000 wyświetleń.

3. Chanel – Mother’s Day

Marka Chanel postanowiła uczcić dzień kobiet zamieniając “zwykłe” fotografie produktów na rysunki. I to nie byle jakie – bo na rysunki stworzone przez dzieci.

strona chanel z rysunkami dzieci
mothers day gifts rysunek chanel


Źródło grafik: https://www.chanel.com/us/makeup/mothers-day-gift-guide/

4. Orange – Bądź w kontakcie z bliskimi dzięki pakietowi Orange Love

Tuż za podium reklama Orange, która zakończona jest sloganem “Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi.”. Przedstawia ona w wyjątkowy sposób, jak – dzięki ciągłemu kontaktowi – matka może odczuwać to samo co syn. Mimo, że są od siebie bardzo daleko. Za reklamę opowiada agencja agencja Leo Burnett Warszawa.

Poznaliście już nasze zestawienie „Mamy w marketingu” –  jest ono czysto subiektywne. Chętnie dowiemy się, jakie kampanie związane z Dniem Matki zachwyciły Was najbardziej. Znajdują one na tej liście?

4.8/5 - (6 votes)

Masz pytania?

napisz do nas

    Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych ... * rozwiń
    Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującymi mi prawami ... * rozwiń

    Bożena Kurzyńska

    SOCIAL MEDIA/PERFORMANCE MARKETING
    Pieczenie to moja pasja. Lubię testować nowe smaki, jak i w kółko próbować wszystkiego, co pistacjowe. W eCommerce Team zajmuję się prowadzeniem social media i działań płatnych.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    Karolina Jurgowiak
    Google ogłosiło, że wraz z końcem 2022 roku skończy się pewna epoka internetu. Firma zaprzestanie stosowania plików cookie stron trzecich (third party cookies) w przeglądarce Chrome. O co chodzi z cookiegeddonem i co to znaczy dla Twojej firmy? Wszystkiego dowiesz się niżej! Czym są ciasteczka (plikie cookies)? Pliki cookies to
    Maciej Świstoń
    Zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych może być skomplikowane i czasochłonne. Na szczęście istnieje wiele narzędzi social media, które mogą ułatwić ten proces. Oto lista 6 najlepszych narzędzi, które pomogą Wam skuteczniej prowadzić działania marketingowe w mediach społecznościowych. Oto lista przydatnych narzędzi, które mogą pomóc w zarządzaniu zadaniami, komunikacją i
    Oliwia Stachowska
    Tworzenie napisów do reels (rolek na Instagramie) to odrobina więcej wysiłku podczas dodawania publikacji, ale może przynieść Wam ogromne korzyści – zwiększyć zaangażowanie i zasięg Waszych treści. W tym poradniku przedstawimy kompleksowe wskazówki, jak efektywnie generować napisy do reels, korzystając z narzędzi i aplikacji, które usprawnią ten proces. Podstawy tworzenia
    Karolina Jurgowiak
    W świecie biznesu, jednym z najważniejszych aspektów jest generowanie leadów. W szczególności w modelu biznesowym B2B, gdzie proces sprzedaży jest bardziej skomplikowany, efektywne pozyskiwanie leadów jest kluczowe. W tym artykule omówimy najważniejsze metody i strategie generowania leadów w B2B. Lead marketing to maraton, nie sprint Marketing B2B wymaga cierpliwości i