ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

/Blog

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

Bożena Kurzyńska
mamy w marketingu grafika

Z okazji Dnia Matki a.d. 2020 postanowiliśmy przyjrzeć się reklamom video oraz akcjom marketingowym, w których występują właśnie one. Prezentujemy Wam więc „Mamy w marketingu, czyli subiektywną listę eCommerce Team” złożoną z najciekawszych reklam, w których pojawia się postać mamy. Sprawdźcie koniecznie!

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team – 4 wybrane reklamy.

1. Allegro – To czego szukasz, jest bardzo blisko… Bal

Pierwsza pozycja na liście, to wzruszająca reklama Allegro, której reżyserem jest Rodrigo Garcia Saiz, a nakręcił ją Mateo Londono. Na YouTube ma ona już prawie 3 miliony wyświetleń, artykuły na jej temat napisało chociażby polskie Elle czy Wprost.
Reklama wzbudza wiele emocji, podobnie jak inne z serii “To czego szukasz”, które wywołały niesamowity BUZZ w polskim internecie.
Zobaczcie sami:

2. Air Canada – A Mother’s Day Journey

Air Canada postanowiła pomóc Tamarze Petrou spełnić marzenie swojej mamy – Mary Petrou, fundując obu kobietom podróż do kraju rodzinnego seniorki – Grecji. W tle narracja prowadzona przez córkę, opowiadająca o tym jak ważna i wspaniała jest historia jej mamy, jak niesamowitym jest człowiekiem i jakie wartości wpoiła swoim dzieciom. Mama jest tutaj główną bohaterką, która odwiedza kraj swojego dzieciństwa.
Na YouTube film ma prawie 150 000 wyświetleń.

3. Chanel – Mother’s Day

Marka Chanel postanowiła uczcić dzień kobiet zamieniając “zwykłe” fotografie produktów na rysunki. I to nie byle jakie – bo na rysunki stworzone przez dzieci.

strona chanel z rysunkami dzieci
mothers day gifts rysunek chanel


Źródło grafik: https://www.chanel.com/us/makeup/mothers-day-gift-guide/

4. Orange – Bądź w kontakcie z bliskimi dzięki pakietowi Orange Love

Tuż za podium reklama Orange, która zakończona jest sloganem “Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi.”. Przedstawia ona w wyjątkowy sposób, jak – dzięki ciągłemu kontaktowi – matka może odczuwać to samo co syn. Mimo, że są od siebie bardzo daleko. Za reklamę opowiada agencja agencja Leo Burnett Warszawa.

Poznaliście już nasze zestawienie „Mamy w marketingu” –  jest ono czysto subiektywne. Chętnie dowiemy się, jakie kampanie związane z Dniem Matki zachwyciły Was najbardziej. Znajdują one na tej liście?

4.8/5 - (6 votes)

Masz pytania?

napisz do nas

    Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych ... * rozwiń
    Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującymi mi prawami ... * rozwiń

    Bożena Kurzyńska

    SOCIAL MEDIA/PERFORMANCE MARKETING
    Pieczenie to moja pasja. Lubię testować nowe smaki, jak i w kółko próbować wszystkiego, co pistacjowe. W eCommerce Team zajmuję się prowadzeniem social media i działań płatnych.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    Oliwia Stachowska
    Facebook to portal społecznościowy, który pozwala dotrzeć markom do swojego grona odbiorców. Według danych opublikowanych w styczniu 2022 roku, w Polsce użytkownicy Facebooka stanowią prawie 25-milionową grupę, z czego większość to osoby w wieku od 18 do 44 lat (NapoleonCat). Na podstawie tych informacji można wyciągnąć wniosek, że owy portal
    seo co to jest
    Bożena Kurzyńska
    SEO – co to jest? Warto znać odpowiedź na to pytanie. Prowadzicie biznes w sieci, ale Wasza strona internetowa nie przynosi zamierzonych efektów? Odpowiedzią na ten problem może być właśnie SEO.Jest to artykuł o SEO, inspirowany najpopularniejszymi frazami wpisywanymi w Google, które są związane z działalnością naszej agencji eCommerceTeam. Należy
    Twoja firma w mapach Google - grafika
    Tomasz Kaczmarek
    Wizytówka Twojej firmy na mapach Google, powinna być jedną z pierwszych rzeczy, o której myślisz podczas planowania strategii obecności w Internecie. Mogę śmiało napisać, że obecnie brak widoczności firmy na Google Maps jest odbierana przez klientów – lub potencjalnych klientów – negatywnie. Podobnie, jak podawanie nieaktualnych informacji w już istniejących
    Oliwia Stachowska
    Wielu sprzedawców podchodzi do Black Friday jak do okazji zwiększenia przychodów w sklepie w ostatni piątek listopada. Nie popełniajcie ich błędów – przekujcie wyniki tego sprzedażowego święta na bardziej długofalowe korzyści. Podpowiemy Wam jak! Kilka słów o Black Friday – statystyki  Black Friday – czyli Czarny Piątek – jako inicjatywa