ect-logo.png

Poukładamy Twój marketing

/
/
/
Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

/Blog

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team

Bożena Kurzyńska
mamy w marketingu grafika

Z okazji Dnia Matki a.d. 2020 postanowiliśmy przyjrzeć się reklamom video oraz akcjom marketingowym, w których występują właśnie one. Prezentujemy Wam więc „Mamy w marketingu, czyli subiektywną listę eCommerce Team” złożoną z najciekawszych reklam, w których pojawia się postać mamy. Sprawdźcie koniecznie!

Mamy w marketingu, czyli subiektywna lista eCommerce Team – 4 wybrane reklamy.

1. Allegro – To czego szukasz, jest bardzo blisko… Bal

Pierwsza pozycja na liście, to wzruszająca reklama Allegro, której reżyserem jest Rodrigo Garcia Saiz, a nakręcił ją Mateo Londono. Na YouTube ma ona już prawie 3 miliony wyświetleń, artykuły na jej temat napisało chociażby polskie Elle czy Wprost.
Reklama wzbudza wiele emocji, podobnie jak inne z serii “To czego szukasz”, które wywołały niesamowity BUZZ w polskim internecie.
Zobaczcie sami:

2. Air Canada – A Mother’s Day Journey

Air Canada postanowiła pomóc Tamarze Petrou spełnić marzenie swojej mamy – Mary Petrou, fundując obu kobietom podróż do kraju rodzinnego seniorki – Grecji. W tle narracja prowadzona przez córkę, opowiadająca o tym jak ważna i wspaniała jest historia jej mamy, jak niesamowitym jest człowiekiem i jakie wartości wpoiła swoim dzieciom. Mama jest tutaj główną bohaterką, która odwiedza kraj swojego dzieciństwa.
Na YouTube film ma prawie 150 000 wyświetleń.

3. Chanel – Mother’s Day

Marka Chanel postanowiła uczcić dzień kobiet zamieniając “zwykłe” fotografie produktów na rysunki. I to nie byle jakie – bo na rysunki stworzone przez dzieci.

strona chanel z rysunkami dzieci
mothers day gifts rysunek chanel


Źródło grafik: https://www.chanel.com/us/makeup/mothers-day-gift-guide/

4. Orange – Bądź w kontakcie z bliskimi dzięki pakietowi Orange Love

Tuż za podium reklama Orange, która zakończona jest sloganem “Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi.”. Przedstawia ona w wyjątkowy sposób, jak – dzięki ciągłemu kontaktowi – matka może odczuwać to samo co syn. Mimo, że są od siebie bardzo daleko. Za reklamę opowiada agencja agencja Leo Burnett Warszawa.

Poznaliście już nasze zestawienie „Mamy w marketingu” –  jest ono czysto subiektywne. Chętnie dowiemy się, jakie kampanie związane z Dniem Matki zachwyciły Was najbardziej. Znajdują one na tej liście?

4.8/5 - (6 votes)
Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się, jak budować skuteczny marketing w sieci.

    * Zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez eCommerce Team Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celu informacyjnym i marketingowym, opisanym w Polityce prywatności
    * Pole obowiązkowe

    Bożena Kurzyńska

    SOCIAL MEDIA/PERFORMANCE MARKETING
    Pieczenie to moja pasja. Lubię testować nowe smaki, jak i w kółko próbować wszystkiego, co pistacjowe. W eCommerce Team zajmuję się prowadzeniem social media i działań płatnych.
    Udostępnij ten post

    /Polecane artykuły

    narzędzia SEO
    eCommerce Team
    Niezbędne w pracy każdego pozycjonera jest odpowiednie przygotowanie strategii, analiza strony, konkurencji i innych aspektów wpływających na pozycje w wynikach wyszukiwania. Z pomocą przychodzą różne narzędzia SEO. Dzięki nim w szybszy i łatwiejszy sposób można ocenić kondycję strony oraz rynek, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo.  W poniższym artykule przedstawimy i omówimy
    Miniatura artykułu na blogu eCommerce Team o pozycjonowaniu
    Małgorzata Marcinkowska
    Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektóre strony internetowe pojawiają się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania Google, podczas gdy inne pozostają gdzieś w tyle? To dzięki odpowiedniej strategii pozycjonowania stron, która sprawiają, że witryna jest bardziej przyjazna dla robotów indeksujących i w konsekwencji bardziej widoczna dla potencjalnych klientów. Jeśli prowadzicie biznes
    Tomasz Kaczmarek
    Czy wiecie, że każdego dnia tysiące stron na WordPress pada ofiarą cyberataków? Czy można się przed tym uchronić? Naszym zdaniem tak, należy jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach, które zebraliśmy dla Was w naszym poradniku. Gotowi na dawkę wiedzy? Jeśli tak, to zaczynamy! 
    Maciej Świstoń
    Podjąłeś już decyzję. Decydujesz się na skorzystanie z usług profesjonalistów, aby wspomóc swój biznes w Internecie. Zastanawiasz się pewnie co dalej?