Poukładamy Twój marketing

Content marketing

Maciej Świstoń
01.09.2023
Chcąc ułatwić Wam tworzenie dobrych treści przygotowaliśmy “14-krokową strategię", która pomoże w przygotowywaniu i tworzeniu artykułów eksperckich (i nie tylko!). Dzięki takim artykułom zyskacie materiały, które ułatwią Wam budowę eksperckiego wizerunku i pomogą w nawiązaniu bliższych relacji z odwiedzającymi. Nawet, jeśli sądzicie, że jesteście zupełnie początkujący! Generacja Z i Millenialsi -
Tomasz Kaczmarek
19.05.2023
Reklama biznesu w Internecie w dzisiejszych czasach jest niezbędna. Dlaczego? Bo wiemy, że wciąż chcecie poszerzać grupę osób, która będzie zainteresowana Waszym produktem, bądź usługami. A gdzie ich znajdziecie? Właśnie w sieci! Możecie to robić, korzystając z mechanizmów reklamowych i docierać do ludzi na podstawie ich miejsca zamieszkania, zainteresowań, wieku
Maciej Świstoń
03.04.2023
Raport Nielsena (The Nielsen Total Audience Report Hub) potwierdza, że w obecnych czasach ludzie są przesyceni informacjami, więc szukają mediów, które pomogą im wyselekcjonować najważniejsze treści. Dlatego każdy specjalista i specjalistka zajmujący się contentem powinni zawsze być na bieżąco i tworzyć treści w odpowiednim kontekście oraz formie. Kluczową kwestią jest
Maciej Świstoń
11.07.2022
Firmowy blog ma cały szereg zalet. Od wsparcia w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki bądź konkretnej osoby, przez tematykę widoczności w wyszukiwarkach aż po generowanie leadów, edukacji czy – po prostu – pojawienia się w internecie. Trzeba jednak pamiętać, że zawsze powstaje on w konkretnym celu i wymaga pewnego przygotowania, konsekwencji
Bożena Kurzyńska
01.07.2020
Content, czyli po prostu treść, może stanowić narzędzie samo w sobie, które przyniesie Wam wiele korzyści. Jeśli kiedyś, choć przez chwilę pomyśleliście: jak to możliwe, że pisanie tekstu na stronę czy wrzucenie jakiegoś obrazka może przynieść korzyść – to ten tekst jest zdecydowanie dla Was. Content — jakie treści umieszczać
Bożena Kurzyńska
20.03.2020
Być może słowo „blog” kojarzy Wam się tylko jako internetowy pamiętnik. Szczerze mówiąc, nie jest to najszczęśliwsza konotacja. Mało tego, nie dziwi nas, że nie jesteście przekonani, kiedy ktoś mówi, że „trzeba zacząć prowadzić firmowego bloga”. Dlaczego więc próbujemy zmienić Wasze zdanie? W tym artykule opowiemy, co to jest content