Jak zacząć prowadzić bloga i ułatwić sobie regularne pisanie?
Firmowy blog ma cały szereg zalet. Od wsparcia w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki bądź konkretnej osoby, przez tematykę widoczności w wyszukiwarkach aż po generowanie leadów,
Strona główna / Blog o e-commerce / Content marketing
Budowanie relacji z użytkownikami za pomocą treści to właśnie content marketing. Przemyślane działa związane z contentem zwiększają zasięgi marki oraz jej rozpoznawalność. Zobacz, co napisaliśmy dotychczas na temat content marketingu:
Firmowy blog ma cały szereg zalet. Od wsparcia w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki bądź konkretnej osoby, przez tematykę widoczności w wyszukiwarkach aż po generowanie leadów,
Content, czyli po prostu treść, może stanowić narzędzie samo w sobie, które przyniesie Wam wiele korzyści. Jeśli kiedyś, choć przez chwilę pomyśleliście: jak to możliwe,
Być może słowo “blog” kojarzy Wam się tylko jako internetowy pamiętnik. Szczerze mówiąc, nie jest to najszczęśliwsza konotacja. Mało tego, nie dziwi nas, że nie
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team