9 wskazówek jak prowadzić komunikację w social media
Social media to narzędzie, powstałe w celu budowania relacji pomiędzy ludźmi. Takie było pierwotne założenie, które wraz z upływem lat – wiadomo – ewoluowało i
Strona główna / Blog o e-commerce / Strona 2
Na naszym blogu o e-commerce dzielimy się wiedzą – mówimy o tym jak zarządzać stronami internetowymi, jak tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe i z jakich narzędzi korzystać.
Social media to narzędzie, powstałe w celu budowania relacji pomiędzy ludźmi. Takie było pierwotne założenie, które wraz z upływem lat – wiadomo – ewoluowało i
Na sklepowych półkach i internetowych platformach nieśmiało pojawiają się świąteczne ozdoby, przyroda zaczyna szykować się do zimowego snu, a długie wieczory zdają się nie mieć
Przygotuj swój e-commerce na święta! Jak przygotować sklep internetowy na Gwiazdkę? Jak zwiększyć sprzedaż? Odpowiedź tutaj ⤴️
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikował dokument zawierający rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Ma on rozwiać wszelkie wątpliwości związane z publikowaniem reklamy
Są takie produkcje filmowe, których, nawet jeśli nie oglądałeś osobiście, to i tak znasz cały przebieg akcji, a może nawet kojarzysz kultowe sceny. Jeśli chcesz
E-mail marketing to jedna z najpopularniejszych form marketingu bezpośredniego, stosowana przez marketerów już przeszło od 20 lat i wciąż cieszy się dużą skutecznością. Co to
Firmowy blog ma cały szereg zalet. Od wsparcia w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki bądź konkretnej osoby, przez tematykę widoczności w wyszukiwarkach aż po generowanie leadów,
Myślisz o założeniu sklepu internetowego, ale nie jesteś pewien, jak się za to zabrać? WordPress to platforma, która pozwala na szybkie i łatwe stworzenie sklepu
Responsywność strony internetowej polega na płynnym dostosowaniu się jej układu oraz wyglądu do szerokości ekranu, na którym jest wyświetlana. Nieważne czy użytkownik otworzy stronę przy
Niezbędne w pracy każdego pozycjonera jest odpowiednie przygotowanie strategii, analiza strony, konkurencji i innych aspektów wpływających na pozycje w wynikach wyszukiwania. Z pomocą przychodzą różne
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team