Poukładamy Twój marketing

Google Ads

Basia Krzętowska
03.09.2025
Strona internetowa jest centrum działań marketingowych. Twoje treści na WWW i to, jak użytkownicy z nich korzystają, to źródło najcenniejszych informacji do optymalizacji strategii. Analityka tych danych opiera się na założeniu, że śledzenie i zaciągane zdarzenia są właściwie wdrożone. Google Tag Manager pozwala na zarządzanie wszystkimi skryptami śledzącymi (tzw. tagami)
Małgorzata Marcinkowska
18.07.2023
Szukacie sposobu na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, ale nie wiecie, ile kosztuje reklama w Google? W tym artykule dowiecie się, jak reklama w Google Ads może pomóc Waszej firmie, jakie są związane z nią koszty i jak efektywnie zainwestować w tę formę promocji. Czym jest reklama Google Ads? Google Ads
Karolina Jurgowiak
15.12.2021
Google ogłosiło, że wraz z końcem 2022 roku skończy się pewna epoka internetu. Firma zaprzestanie stosowania plików cookie stron trzecich (third party cookies) w przeglądarce Chrome. O co chodzi z cookiegeddonem i co to znaczy dla Twojej firmy? Wszystkiego dowiesz się niżej! Czym są ciasteczka (plikie cookies)? Pliki cookies to
Karolina Jurgowiak
10.02.2021
Google daje nam do dyspozycji potężne narzędzie reklamowe w postaci Google Ads. Jest rozbudowane i daje wiele opcji pozwalających na dopasowanie do potrzeb konkretnego biznesu. Ale z drugiej strony łatwo się w nim pogubić. Dlatego dzisiaj mamy dla Was krótkie wyjaśnienie, jakie są rodzaje kampanii w Google Ads i które