Audyt SEO – sprawdź na czym to polega!
Zastanawiałeś się kiedyś czym jest audyt SEO? Audyt strony internetowej, audyt sklepu internetowego, audyt seo…coraz więcej można znaleźć w Internecie ofert, tego typu usług, reklamowanych
Strona główna / Blog o e-commerce / Strona 3
Na naszym blogu o e-commerce dzielimy się wiedzą – mówimy o tym jak zarządzać stronami internetowymi, jak tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe i z jakich narzędzi korzystać.
Zastanawiałeś się kiedyś czym jest audyt SEO? Audyt strony internetowej, audyt sklepu internetowego, audyt seo…coraz więcej można znaleźć w Internecie ofert, tego typu usług, reklamowanych
Facebook to portal społecznościowy, który pozwala dotrzeć markom do swojego grona odbiorców. Według danych opublikowanych w styczniu 2022 roku, w Polsce użytkownicy Facebooka stanowią prawie
Google ogłosiło, że wraz z końcem 2022 roku skończy się pewna epoka internetu. Firma zaprzestanie stosowania plików cookie stron trzecich (third party cookies) w przeglądarce
🤔 Jakie będą trendy w marketingu w 2022 roku? Trendy konsumenckie? Trendy w tworzeniu treści? Odpowiedzi tutaj! ⬆️
Prowadzenie profilu w kilku językach wydaje Ci się trudne? Spójrz na to z tej perspektywy: nie da się prowadzić skutecznej komunikacji, jeśli odbiorcy nie są
Podjąłeś już decyzję. Decydujesz się na skorzystanie z usług profesjonalistów, aby wspomóc swój biznes w Internecie. Zastanawiasz się pewnie co dalej?
To case study nie będzie jak większość. Nie powala na kolana milionowymi liczbami wejść, ROASem, czy CTRami. Ta historia o pozycjonowaniu strony internetowej w Google
Google daje nam do dyspozycji potężne narzędzie reklamowe w postaci Google Ads. Jest rozbudowane i daje wiele opcji pozwalających na dopasowanie do potrzeb konkretnego biznesu.
Jakie będą trendy w marketingu na 2021? Po zaskakującym 2020 roku wszyscy z niecierpliwością (a może też trochę i strachem) patrzymy na najbliższe 12 miesięcy.
Każdy nowy klient w portfolio firmy to powód do dumy. Jednak jeszcze więcej radości daje nam praca, której celem jest nie tylko sprzedaż. Tak możemy
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team