Content marketing – dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?
Sprzedajecie w internecie i chcecie zachęcić potencjalnych klientów do zakupu, niskim kosztem? Sposobem na to jest content marketing! Jeśli wciąż nie prowadzicie działań contentowych w
Strona główna / Blog o e-commerce / Strona 5
Na naszym blogu o e-commerce dzielimy się wiedzą – mówimy o tym jak zarządzać stronami internetowymi, jak tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe i z jakich narzędzi korzystać.
Sprzedajecie w internecie i chcecie zachęcić potencjalnych klientów do zakupu, niskim kosztem? Sposobem na to jest content marketing! Jeśli wciąż nie prowadzicie działań contentowych w
SEO – co to jest? Warto znać odpowiedź na to pytanie. Prowadzicie biznes w sieci, ale Wasza strona internetowa nie przynosi zamierzonych efektów? Odpowiedzią na
⏰ Real time marketing ⏰ – nie każdy zna to pojęcie, ale z pewnością każdy już się z nim spotkał. Na czym polega? Jak wygląda? Czy da się go zaplanować?
Znacie bohatera marki Planters? Pozostając wciąż „jedną nogą” w tematyce reklam związanych z Super Bowl, nie sposób przejść obojętnie obok tej związanej z maskotką —
SEO to proces optymalizacji serwisu pod kątem wyników wyszukiwania (z angielskiego: Search Engine Optimization). Mówiąc inaczej, to działania mające na celu „zaprzyjaźnianie” strony internetowej z
Wizytówka Twojej firmy na mapach Google, powinna być jedną z pierwszych rzeczy, o której myślisz podczas planowania strategii obecności w Internecie. Mogę śmiało napisać, że
Oto osiem wtyczek (pluginów) do WordPressa, które warto dodać do swojego CMS! Spis jest czysto subiektywny, zbudowany na podstawie własnego doświadczenia i potrzeb. Jedną z
Tomek Kaczmarek
eCommerce Team